افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

تصمیم سازمان لیگ برای دیدار هوادار و پرسپولیس + نامه

  • کد خبر : 20103
تصمیم سازمان لیگ برای دیدار هوادار و پرسپولیس + نامه

شورای تامین قرار است تا چند روز دیگر نظر نهایی خود را درباره اجازه حضور تماشاگران و یا اینکه بازی هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر در روز چهار خرداد در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود، اعلام کند. سازمان لیگ پیرو نامه قبلی کانون هواداران و با ارسال نامه ای رسمی به مدیرکل انتظامی […]

شورای تامین قرار است تا چند روز دیگر نظر نهایی خود را درباره اجازه حضور تماشاگران و یا اینکه بازی هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر در روز چهار خرداد در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود، اعلام کند.

سازمان لیگ پیرو نامه قبلی کانون هواداران و با ارسال نامه ای رسمی به مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری تهران صراحتاً درخواست کرد شرایط بازی هوادار و پرسپولیس توسط تهرانی فراهم شود. بنفس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در صورتی که از نظر ارگان مذکور همچنان شرایط برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران در ورزشگاه مذکور وجود نداشته باشد، سازمان لیگ موظف است بررسی کند که آیا شرایط فوق رعایت می شود. این دیدار همچنان می تواند در ورزشگاه پاس قوامین تهران و طبق دستور قبلی شورای تامین استانداری تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شود. و اگر این امکان وجود ندارد، باشگاه هواداران به عنوان میزبان رسمی مسابقه، زمان کافی برای برنامه ریزی دقیق تر و ارائه ورزشگاه خانگی جدید خود را مدیون است.

لازم به ذکر است که بر اساس قوانین رسمی و جاری فوتبال ایران، اگر هوادار بخواهد پرسپولیس را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی خود، پاس قوامین تهران و شورای تامین استانداری پذیرایی کند. تهران همچنین با در نظر گرفتن ظرفیت 8000 نفری مجموعه ورزشی و اختصاص حداکثر 10 درصد از صندلی های ورزشگاه پاس قوامین تهران به هواداران باشگاه میهمان به برگزاری مسابقه فوق با حضور تماشاگران رأی می دهد. قطعا حدود 800 هوادار پرسپولیس برای حمایت از باشگاه مورد علاقه خود به ورزشگاه خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.