افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تنها با شکست حماس گروگان ها آزاد می شوند

  • کد خبر : 200939
تنها با شکست حماس گروگان ها آزاد می شوند

آفتاب نیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز گفت که تنها راه برای آزادی گروگان ها در غزه شکست حماس است و به همین دلیل به عملیات نظامی خود ادامه می دهیم. با وجود گذشت 128 روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش […]

آفتاب نیوز:

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز گفت که تنها راه برای آزادی گروگان ها در غزه شکست حماس است و به همین دلیل به عملیات نظامی خود ادامه می دهیم.

با وجود گذشت 128 روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی که باعث عقب نشینی گردان ها و تیپ ها شد، نتانیاهو شروط حماس برای آتش بس را رد کرد و تاکید کرد که حمله زمینی را تا رفح و رفح ادامه خواهد داد. طی 2 هفته آینده عملیات در این شهر جنوبی غزه آغاز خواهد شد.

این تصمیم اعتراضات بسیاری را برانگیخته و حتی افسران ارتش اسرائیل نیز با آن مخالفت کرده اند. هرزی حلوی رئیس ستاد ارتش تاکید کرد که “عملیات در رفح نیازمند شرایط مساعد از جمله عملیات تخلیه و هماهنگی با مصر است.”

رفح در جنوب نوار غزه قرار دارد و بیش از یک میلیون آواره فلسطینی را در خود جای داده است. منطقه ای نزدیک مرز مصر که چندین بار مورد حمله ارتش اسرائیل قرار گرفته و باعث شهادت ده ها آوارگان فلسطینی شده است.

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه 20 بهمن ماه در گفتگو با شبکه آمریکایی ABC، عدم ورود به رفح به معنای شکست جنگ و حفظ حماس در آنجا است.

نتانیاهو در بخشی دیگر از گفتگو با این رسانه آمریکایی گفت: «ما راهی امن برای خروج غیرنظامیان از آنجا فراهم خواهیم کرد. من با مقامات کاخ سفید در این مورد موافقم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.