افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

راز ماندگاری انقلاب حضور مردم در صحنه است

  • کد خبر : 200759
راز ماندگاری انقلاب حضور مردم در صحنه است

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان، غلامحسین محسنی آژه ای در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تجلیل از نقش محوری مردم اصفهان در حمایت از انقلاب از ابتدای نهضت تا کنون خاطرنشان کرد: راز ماندگاری انقلاب در دهه پنجم حضور […]

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان، غلامحسین محسنی آژه ای در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تجلیل از نقش محوری مردم اصفهان در حمایت از انقلاب از ابتدای نهضت تا کنون خاطرنشان کرد: راز ماندگاری انقلاب در دهه پنجم حضور مردم در صحنه بخشی از زندگی آنهاست.

محسنی آژه ای با تاکید بر ارتباط مستقیم استقلال ایران با فرهنگ ملی و مکتب دینی ایرانیان با رهبری رهبرانقلاب، موفقیت انقلاب اسلامی را در مقایسه با سایر خیزش های مردمی در جهان بی نظیر دانست و افزود: : برای سیاستمداران جهان و کسانی که [نتیجه] انقلاب های الجزایر، فرانسه و شرق را دیده بودند، انقلاب ایران پدیده شگفت انگیزی بود!

رئیس قوه قضائیه با اشاره به انقلاب سال 57 به عنوان «روحیه جدید در میان نهضت های آزادی خواه جهان»، درباره علت دشمنی «جریان استکبار» با جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نظام را در هم شکست. وابستگی به شرق و غرب؛ با پیام امام بیداری هایی به وجود آمد و استکبار تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این جریان را متوقف کند.

وی هدف از حمله صدام به ایران را نمایندگی دو قطب شرق و غرب توقف «مسئله انقلاب» خواند و تاکید کرد: جنگ گسترده نظامی و اطلاعاتی، سلاح های میکروبی، جنگ داخلی و جریان نفاق. سلطنت طلبی و التقاط پس از 45 سال نتوانستند راهی برای توقف ایران بیابند.

بیشتر بخوانید: شکوه حضور مردم اصفهان در جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب

محسنی آژه ای با بیان فشارهای موجود در زمینه معیشتی، اشتغال و ازدواج، حضور مستمر مردم در میدان را برای برون رفت از مشکلات دانست و به “توطئه ترکیبی دشمن” که موجب ایجاد ناامنی داخلی، فشار بر ارزش ها و ارزش ها می شود، اشاره کرد. حجاب و عفاف با شکست مواجه خواهد شد.

این عضو شورای سران قوا ضمن تاکید بر بدهکاری مسئولان نظام، با اشاره به چالش های آلودگی هوا، اشتغال، موضوع «مدیریت آب» را مهمترین اقدام برای توسعه تولید دانست و افزود: با حمایت از تولید، رفع بیکاری و ایجاد شغل امکان پذیر نخواهد بود.

راز ماندگاری انقلاب حضور مردم در صحنه است

غلامحسین محسنی آژه ای در پایان گفت: با توفیق شناخت «خدمت ایثارگرانه به مردم» مأموران، علیرغم مسائل مهم فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و معیشتی، باید با تلاش مضاعف مسائل را مدیریت کنیم.

خبرنگار: مهرزاد سلیمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.