افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا مارتینز از فولاد حذف خواهد شد؟

  • کد خبر : 200735
آیا مارتینز از فولاد حذف خواهد شد؟

پس از شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد با مارتینیس سرمربی این تیم جلسه اضطراری برگزار کرد و مقرر شد مدیریت باشگاه برای این سرمربی تصمیم گیری کند. . آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان گفت: قبل از […]

پس از شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد با مارتینیس سرمربی این تیم جلسه اضطراری برگزار کرد و مقرر شد مدیریت باشگاه برای این سرمربی تصمیم گیری کند. .

آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان گفت: قبل از هر سوالی باید بگویم که مدیران باشگاه فولاد خوزستان و آقای رضائیان رئیس آن از شرایط باشگاه فولاد راضی نیستند. تیم فوتبال آقای رضاییان حرفه ای و مربی فوتبال است، زمانی که شرایط خوب نبود مدیریت باشگاه را برعهده گرفت. ما معتقد بودیم که آنها با توجه به تجربیاتشان برای عمل ما در باشگاه بیایند و شرایط بهتر شود.

سخنگوی باشگاه فولاد ادامه داد: با چند بازیکن در مورد نقل و انتقالات صحبت کرده ایم و تاکنون توانسته ایم آقایان احسان پهلوان و ابراهیم حصار را که بازیکن تیم ملی سوریه-آرژانتین هستند جذب کنیم. مذاکرات با چند بازیکن دیگر نیز ادامه دارد و انشاالله در روزهای آینده بازیکنان بیشتری به تیم ما اضافه خواهند شد.

وی افزود: پس از پایان نیم فصل، آقای رضاییان با سرمربی تیم، آقای مارتینز، جلسه ای برگزار کردند. مارتینز در این دیدار اعلام کرد که از شرایط فولاد در نیم فصل راضی نیستیم. البته نتایج ضعیف فولاد در نیم فصل دلایل متعددی دارد و نمی توان همه مشکلات را به گردن مارتینز انداخت چرا که او در شرایط سخت و حساسی مسئولیت را بر عهده گرفت. اگرچه امید زیادی به بهبود شرایط وجود داشت اما جام حذفی را مقابل تیم دسته اولی چادرملو بازی کردیم.

سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به شکست این تیم در اولین بازی جام حذفی مقابل چادرملو، تاکید کرد: وقتی تیم بزرگ فولاد خوزستان تا دقیقه 97 از نظر فنی به چیز خاصی دست پیدا نمی کند و گل می زند. دقیقه 97 و حذف شد، قطعا این مشکل برای مردم است. خوزستان برای هواداران فولاد، برای مدیران کارخانه فولاد خوزستان و آقای رضاییان، مدیریت باشگاه و هیچکس قابل قبول نیست. البته می دانیم که فوتبال است و تیم های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید و لیورپول می توانند این شرایط را در جام حذفی تجربه کنند. با این حال، ما فولادی هستیم و کل تیم مدیریتی مشخص است که روند تیم ما صعودی نبوده است.

مرادی درباره دیداری که بهرام رضاییان، مدیرعامل فولاد بلافاصله پس از بازی با مارتینس داشت، گفت: عملکرد این تیم در آخرین بازی و نارضایتی از شرایط باعث شد که آقای رضاییان بلافاصله بعد از بازی با آقای مارتینز دیدار کند. در این جلسه مدیریت باشگاه با انتقاد از عملکرد این تیم نسبت به وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: ما در باشگاه فولاد خوزستان از هیچ بازیکن و مربی تعریفی نداریم. بهترین امکانات و شرایط، بهترین ورزشگاه و… را فراهم کرده ایم. به بازیکنان و کادر مربیگری و اجرایی که کمبود امکانات نداشته باشند. واقعاً دلیلی ندارد که یک بازیکن جوری بازی کند که تیم نتیجه نگیرد یا مربی کارش را طوری پیش ببرد که موفقیت حاصل نشود. از اینجا می خواهیم به همه اعضای فولاد اعم از بازیکنان، کادر فنی و … بگوییم که مدیریت باشگاه از وضعیت تیم راضی نیست و اگر بازیکنی احساس کند نمی تواند شرایط فنی خود را تا پایان بازی حفظ کند. فصل نمی تواند، به احترام، جمع ما باشد.

سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت نیمکت این تیم گفت: برای ما همه مربیان قابل احترام هستند اما آقای مارتینس هیچ تفاوتی با آقای منصوریان که قبلا همکار ما بودند و سایر عزیزانی که در این مجموعه فعالیت کردند ندارند. در گذشته و از همه عزیزانمان انتظار موفقیت داریم. اگرچه می دانیم که آقای مارتینز زمانی هدایت تیم را بر عهده گرفت که اوضاع نابسامان بود، اما انتظار داشتیم تیم تغییر کند. با این حال جلسات فنی در باشگاه فولاد ادامه دارد و می توان هر تصمیمی گرفت و حتی ممکن است شاهد اتفاقات جدیدی در باشگاه فولاد خوزستان باشیم. مسئله واضح این است که هیئت مدیره باشگاه اصلا از عملکرد مارتینز راضی نیست.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه دیگری برای جایگزینی مارتینس مذاکره شده است، گفت: این موضوع را باید از آقای رضاییان بپرسید. او یک مدیر آموزش دیده و با تجربه است و قطعا مشورت می کند و بهترین تصمیم را می گیرد. او قطعا در مورد گزینه های مختلف صحبت کرد، اما اجازه دهید در این مورد چیزی نگویم. به همین سادگی بگویم که برخی از اسامی منتشر شده در فضای مجازی هرگز در گزینه های ما نیست.

وی درباره زمان نیمکت نشینی فولاد نیز گفت: مذاکرات با مارتینز ادامه خواهد داشت. اگر مارتینز برنامه مشخصی برای آینده تیم نداشته باشد، هر تصمیمی ممکن است. ما با کسی تعارف نداریم.

مرادی در ادامه افزود: برای شادی هواداران خوبمان و همه مردم خوزستان تلاش می کنیم. ما به عشق کارگری که در گرمای شدید اهواز جلوی کوره می ایستد و زجر می کشد تا فولاد را ذوب کند، کارمان را پیش می بریم. ما با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود از کارخانه فولاد هزینه دریافت می کنیم و در باشگاه هزینه می کنیم و انتظار داریم بازیکنان، مربی و سایر اعضای باشگاه به بهترین نحو کار کنند و مردم را خوشحال کنند. این امکان وجود ندارد که طرفدار 7 ساله ما عکسی از اشک هایش بعد از باخت در اینستاگرام بگذارد و من را تگ کند و بگوید ناراحت است، نمی شود یک پیرمرد 70 ساله بگوید غمگین است. با دیدن من غمگین می شود.

سخنگوی فولاد گفت: مسئولان قبلی باشگاه که مارتینز را وارد گروه کردند باید پاسخ دهند: قطعا باید پاسخ دهند. ما با کسی تعارف نداریم. وقتی می خواهیم نتایج مارتینز را بررسی کنیم، تیمی که در مورد آمدنش تصمیم گرفته است نیز باید پاسخگو باشد. آقای مارتینز مربی سرشناسی و با رزومه اسپانیایی بود و شاید رزومه او مبنایی بود که دوستانش او را انتخاب کنند و از آنها انتقاد نکرد که چرا مارتینز را آورده است اما انتظار می رفت مارتینز شرایط را درست کند. فولاد که متاسفانه تاکنون موفق بوده است.

وی بار دیگر به دیدار مدیریت باشگاه فولاد با مارتینز اشاره کرد و گفت: بعد از پایان بازی آقای رضاییان به مدت سه ساعت با سرمربی تیم دیدار کردند و به او گفتند که این وضعیت شایسته باشگاه فولاد نیست. به او اطلاع دادند که فولاد نباید در ورزشگاه خانگی خود که تقدیم به شهدای فولاد اینگونه بازی کند و ببازد.

مرادی درباره احتمال جدایی مارتینز از فولاد تاکید کرد: همانطور که گفتم ما هیچ تعارفی نداریم. من هم ساعتی پیش با آقای رضاییان صحبت کردم. او به هواداران قول داد که بهترین تصمیم را بگیرند. او اعتبار و اعتبار خود را برای اصلاح شرایط تیم گذاشت. او مسئولیت پذیرفته و به دنبال موفقیت است، بنابراین می توان در مورد مربی هر تصمیمی گرفت. ما در حال حاضر با مارتینز صحبت می کنیم، اما اگر از نظر فنی نتواند مسیر باشگاه را در آینده توجیه کند، قطعا مربی را تغییر خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه فولاد در پایان گفت: اگر قرار باشد مارتینز را در کنار خود نداشته باشیم، حتما مربی ای می آوریم که سطحی متفاوت از تمام مربیان شاغل در فوتبال ایران داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.