افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » پنجمین مرحله از بازار روز امیرکبیر در اندیشه افتتاح شد

  • کد خبر : 200660
اسمارتک نیوز » پنجمین مرحله از بازار روز امیرکبیر در اندیشه افتتاح شد

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، بهروز کاویانی شهردار اندیشه در مراسم افتتاحیه بازار امیرکبیر رز با حضور مردم، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی، اظهار داشت: توزیع عادلانه تخصیص اعتبارات و امکانات در شهر در اولویت شهرداری و شهرسازان قرار دارد و تلاش می شود تا با مشارکت مردم زمانیه توسعه شهری […]

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، بهروز کاویانی شهردار اندیشه در مراسم افتتاحیه بازار امیرکبیر رز با حضور مردم، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی، اظهار داشت: توزیع عادلانه تخصیص اعتبارات و امکانات در شهر در اولویت شهرداری و شهرسازان قرار دارد و تلاش می شود تا با مشارکت مردم زمانیه توسعه شهری و عمران شهری بیش از گذشته تامین شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه شهری گفت: بازار روز امیرکبیر یکی از پروژه های تعاونی است که در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و 32 غرفه ساخته و آماده بهره برداری است که قابلیت اشتغالزایی برای یک نفر را دارد. صد نفر، تامین نیاز شهروندان تحت نظارت و کنترل سازمان میوه و تره بار می باشد که قیمت مصوب یکی از اهداف احداث این میدان می باشد.
شهردار اندیشه سپس به دیگر پروژه های زیربنایی در دست ساخت در فاز 5 اندیشه اشاره کرد و گفت: دهکده ورزشی به مساحت 3200 متر مربع با ظرفیت چند منظوره به مدت چهار سال، پارک همت به مساحت 3000 مربع. متر، پارک شهید باکری به مساحت 10 هزار متر مربع، پارک ورزشی با مشارکت شرکت عمران اندیشه به مساحت 10000 متر مربع، پارک امیر کبیر به مساحت 2000 متر مربع، مرکز همایش و سرای بانو از جمله پروژه های عمرانی و خدماتی فعال شهر اندیشه است که نقش مهمی در تامین سرانه رفاه عمومی، آسایش و رضایت شهروندان خواهد داشت.
در ادامه این مراسم فاتحی نژاد فرماندار شهریاراز از دهکده ورزشی، مرکز همایش و سرای بانو بازدید و در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفت. شهردار اندیشه در سخنانی گفت: این پروژه ها از جمله پروژه های زیربنایی مورد نیاز شهر است که ظرفیت پاسخگویی به نیازهای شهر و استان را دارد، موفقیت شهرداری در نظارت و اجرای پروژه ها را نتیجه این امر دانست. تعامل و هماهنگی مدیران محلی، شورای اسلامی. از ادارات شهرستان و شهرستان.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.