افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

خبر مهم ارتش از بسته شدن مرزهای شمال شرق کشور

  • کد خبر : 200647
خبر مهم ارتش از بسته شدن مرزهای شمال شرق کشور

امیر حیدری گفت: قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در زمینه بستن مرز در این منطقه اقدامات خوبی انجام می دهد و امیدواریم در زمان مقرر این کار به پایان برسد. امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مشهد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این عملیات پیشرفت خوبی داشته است و دیروز از […]

امیر حیدری گفت: قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در زمینه بستن مرز در این منطقه اقدامات خوبی انجام می دهد و امیدواریم در زمان مقرر این کار به پایان برسد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مشهد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این عملیات پیشرفت خوبی داشته است و دیروز از تیپ های مستقر در مرز شمال شرق نیز بازدید شد و همه آماده هستند.

وی ادامه داد: با تمام قوا در مرزها مستقر هستیم و تمامی مرزهای کشور بالاترین ضریب امنیتی را دارند و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با وجود تبلیغات بد دشمن، جمعیت به گونه ای در راهپیمایی شرکت کردند که هیچ دوربینی نتوانست آن را ثبت کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشهد در جمع خبرنگاران گفت: رصد مرزها ادامه دارد و بالگردها نیز در این منطقه مستقر هستند.

سردار سرتیپ یوسف قربانی افزود: در راهپیمایی امروز از چند فروند بالگرد هوانیروز در نقاط مختلف کشور برای گلباران مسیر معترضان استفاده شد.

فرمانده ستاد ارتش منطقه شمال شرق همچنین تصریح کرد: حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که توطئه دشمن برای ناامید کردن مردم راه به جایی نمی برد.

امیر سرتیپ امیررضا آذریان افزود: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان داد که ملت ما بیدار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.