افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

25 اتوبوس SNA دیگر عازم پایتخت شدند

  • کد خبر : 200556
25 اتوبوس SNA دیگر عازم پایتخت شدند

به گزارش بازار، شرکت خودروسازی اسنا در پی توافق موقت با شهرداری تهران، 25 دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر را به پایتخت ارسال کرد. شرکت اسنا از زیرمجموعه های گروه بهمن که توانسته گام های موثری در تولید اتوبوس های شهری بردارد، هفته گذشته 25 محصول خود را برای استفاده در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران […]

به گزارش بازار، شرکت خودروسازی اسنا در پی توافق موقت با شهرداری تهران، 25 دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر را به پایتخت ارسال کرد. شرکت اسنا از زیرمجموعه های گروه بهمن که توانسته گام های موثری در تولید اتوبوس های شهری بردارد، هفته گذشته 25 محصول خود را برای استفاده در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به رانندگان تهرانی تحویل داد.

SNA در آبان ماه سال جاری بر اساس تعهدات انجام شده 25 دستگاه اتوبوس با کلیه تجهیزات را به ناوگان اتوبوسرانی تهران در تبریز تحویل داد.

همچنین اولین اتوبوس برقی اسنا نیز در پایان سال تولید و به فروش می رسد. لازم به ذکر است؛ شرکت اسنا طبق قرارداد حاضر است ماهانه چندین دستگاه از این اتوبوس ها را تحویل دهد. البته تحویل اتوبوس ها مستلزم تعهد شهرداری تهران به توافق است. من باید بگویم؛ شرکت اسنا همچنین قرارداد تحویل 50 دستگاه اتوبوس دو کابین یا BRT به کلانشهر اصفهان را امضا کرد.

همچنین این شرکت اتوبوس سازی برای تامین چندین دستگاه اتوبوس دو کابین و تک کابین با کلانشهر مشهد وارد مذاکره شده و به زودی یک اتوبوس برقی شهری ۹ متری وارد خط تولید خودرو اسنا می شود.

من باید بگویم؛ در چارچوب قرارداد 500 دستگاه اتوبوس درون شهری با شهرداری تهران تاکنون 73 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تحویل داده شده است.

باید توجه داشت؛ اتوبوس های ساخت شرکت اسنا به طول 12 و 18 متر از اتوبوس های مدرن و پیشرفته به شمار می روند. اتوبوس های مذکور دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولان و سالمندان و فناوری های پیشرفته حفاظت از مسافران بوده و بر اساس توان مهندسان و کارگران ایرانی ساخته شده اند.

در عین حال در داخل این اتوبوس ها و روی تمامی صندلی ها یک پورت شارژ USB اختصاصی تعبیه شده و مسافران می توانند باتری گوشی خود را تا رسیدن به مقصد شارژ کنند. به همین ترتیب، یک سیستم کامل شبیه سازی سه بعدی در اتوبوس ها برای حفظ ایمنی در مسیرهای شلوغ استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.