افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا اکستنشن مژه گرفتید اما به سرعت می ریزند؟ / یقه آرایشگاهت را شل کن، بگویم چرا مژه هایت کچل است

  • کد خبر : 200464
آیا اکستنشن مژه گرفتید اما به سرعت می ریزند؟  / یقه آرایشگاهت را شل کن، بگویم چرا مژه هایت کچل است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها گل های زیبایی کاشتید. یعنی می توانید هر آنچه را که می خواهید بکارید و به راحتی بیشترین بهره را از آن ببرید. البته بدون شک کاشت متفاوت است اما در بین عموم به عنوان مثال کاشت مژه را کاشت هم می نامند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها گل های زیبایی کاشتید. یعنی می توانید هر آنچه را که می خواهید بکارید و به راحتی بیشترین بهره را از آن ببرید. البته بدون شک کاشت متفاوت است اما در بین عموم به عنوان مثال کاشت مژه را کاشت هم می نامند. بیایید جلو برویم و به موضوع اصلی خود که مربوط به کاشت مژه است می رویم و امروزه بسیاری از خانم ها قصد دارند مژه های خود را اصلاح کنند تا از ریمل استفاده نکنند و صبح به صبح زمان کمتری را صرف آرایش خود کنند.

از آنجایی که مژه های کاشته شده به مژه اصلی چسبیده اند، مژه کاشته شده نیز به همان میزان مژه اصلی می ریزد. اینطور نیست که مژه ها سریع می ریزند و بعد از یک هفته مثلا خبری از مژه ها نیست! به همین دلیل است که برخی از خانم ها وقتی این اتفاق برایشان می افتد و مژه هایشان زیاد می ریزد دچار استرس می شوند و از خود می پرسند که چه اتفاقی برای من افتاده است، چون هنوز مژه هایم را خوب دوست ندارم و آنقدر می ریزند؟ میدونی خیلی حس بدیه!

اگر می خواهید بدانید چرا این اتفاق می افتد، حتما به خواندن مقاله ما ادامه دهید زیرا دلایل زیادی برای این امر وجود دارد.

بدن شما این مشکلات را دارد!

خوب، جدا از اینکه گفتیم مژه ها به دلیل ریزش طبیعی کم می شوند و این اتفاق می تواند برای چندین مژه همزمان بیفتد، مشکلات پزشکی مانند ریزش مو، تیروئید، آلوپسی آره آتا، بلفاریت شیمیایی و شیمی درمانی نیز می تواند داشته باشد. تاثیر بسیار خوبی در ریزش مژه دارد.

رژیم غذایی عجیب

گاهی اوقات حتی رژیم های غذایی نیز می تواند موثر باشد. به عنوان مثال، اگر کمبود ویتامین و مکمل‌ها داشته باشید، مژه‌هایتان می‌ریزند. در واقع، عدم رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل می تواند باعث ضعیف شدن و ریزش مژه های شما شود.

علت ریزش مژه

روغنی که دشمن مژه است نزنید.

روغن ها و چربی ها بدترین دشمنان اکستنشن مژه هستند. زیرا چه ماده ای اجازه نمی دهد مژه ها مژه باقی بمانند و باعث لیز خوردن چسب و در نتیجه ریزش زودرس مژه ها می شود.

ریمل باعث درخشندگی مژه ها می شود

بسیاری از خانم ها دوست دارند مژه هایشان پرتر باشد و به همین دلیل از ریمل استفاده می کنند که باید گفت در واقع استفاده از ریمل باعث می شود مواد در تارها و ته مژه ها جمع شود و نتیجه مشخصی نداشته باشد. از آسیب و ریزش مژه ها.

استفاده از سرم برای رشد مژه

شاید فکر کنید استفاده از سرم مژه مشکلی ندارد اما با استفاده از آن مژه هایتان سریعتر رشد می کنند و در نتیجه زودتر می ریزند. اینگونه است که چرخه رشد و افول افزایش خواهد یافت.

علت ریزش مژه

هوا، گرما و رطوبت اطراف شما چگونه است؟

شاید کمتر به این موضوع توجه کنید، اما اگر در محیطی هستید که باد، گرم یا مرطوب است، احتمال درمان چشم و ریزش مژه هایتان را در نظر بگیرید! با این حال، پاک کردن چشم ها و تعریق می تواند باعث ریزش مژه های شما شود.

مژه های شما باید تمیز باشند.

می بینید که بسیاری از موها می توانند در ریزش مژه موثر باشند. مثلاً اگر فولیکول‌های موی مژه کثیف یا عفونی شده باشند، مسدود می‌شوند و در نتیجه باعث ریزش مژه می‌شوند که در صورت عدم درمان حتی منجر به رشد مژه‌ها می‌شود. برای متوقف کردن.

دخترا نحوه خوابتون هم مهمه

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام خواب بالش خود را روی بالش خود قرار می دهید، انتظار داشته باشید که مژه هایتان بیفتد!

علت ریزش مژه

هی نامال مژه و چشم تو.

دست زدن و مالیدن بیش از حد مژه ها می تواند باعث ریزش آن ها و حتی گاهی باعث کشیده شدن و شکستن آن ها شود، پس این کار خوبی نیست!

کیفیت و دوام چسب.

این چسب ها همچنین طول عمر بالایی دارند و بسته به کیفیت آن ها بین 1 تا 8 هفته دوام می آورند. بنابراین اگر از چسبی استفاده کردید که ماندگاری کوتاهی داشت، انتظار داشته باشید که مژه های کاشته شده نیز ماندگاری کوتاهی داشته باشند.

علت ریزش مژه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.