افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده است/ همه قله ها را با حمایت مردم فتح خواهیم کرد

  • کد خبر : 200426
انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده است/ همه قله ها را با حمایت مردم فتح خواهیم کرد

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی زندگیسردار سرتیپ موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز اتحاد و تجدید وفاداری ملت به آرمان های انقلاب است. و امام خمینی رحمه الله و امام خامنه ای. همچنین حضور مردم، تایید نظام مردم […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی زندگیسردار سرتیپ موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز اتحاد و تجدید وفاداری ملت به آرمان های انقلاب است. و امام خمینی رحمه الله و امام خامنه ای. همچنین حضور مردم، تایید نظام مردم سالار ایران را به جهانیان نشان می دهد و صحنه های دشمن علیه انقلاب و ملت را از بین می برد و مصیبت دیگری را به بار می آورد. بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت و غرور را وادار به انتخاب گزینه های نظامی خواهد کرد. جدول زیر جدول فایل است. پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص برای ملت های مستضعف جهان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: امروز مردم ما در سراسر ایران صدای خود را به گوش جهانیان رسانده اند و با حضور خود نشان داده اند که از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کنند و دشمن نمی تواند این وحدت هموطنان را ببیند. امروز حضور مردم خشم و نفرت آمریکا و صهیونیست ها را نسبت به ایران اسلامی برمی انگیزد و چشمی برای دیدن این صحنه ندارند.

سردار کمالی با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در تمام این دوران به درک مشترکی از ارزش ها و آرمان های انقلاب رسیده اند، گفت: این حضور نشان دهنده شناخت و درک مردم نسبت به انقلاب و پیروزی اسلام است. انقلاب در ایران آغاز شکست هاست. پیاپی استکبار جهانی در منطقه و جهان وجود داشته است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص برای ملت های مستضعف جهان معرفی کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.