افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

شروع به گرم شدن کرده است، وقت آن است که با کت نخی کمد خود آشتی کنید. معرفی مانتوهای تابستانی

  • کد خبر : 20019
شروع به گرم شدن کرده است، وقت آن است که با کت نخی کمد خود آشتی کنید.  معرفی مانتوهای تابستانی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید مانتو یکی از مهم ترین لباس های زنان در ایران است و می توان گفت که این مانتو است که استایل یا حتی زیبایی آن ها را مشخص می کند. در نتیجه فراموش نکنید که انتخاب مانتو مهمترین انتخاب استایل خواهد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید مانتو یکی از مهم ترین لباس های زنان در ایران است و می توان گفت که این مانتو است که استایل یا حتی زیبایی آن ها را مشخص می کند. در نتیجه فراموش نکنید که انتخاب مانتو مهمترین انتخاب استایل خواهد بود. جالب است بدانید مدل و جنس دو فاکتور مهم در انتخاب مانتو هستند که بسته به فصل و سلیقه هر کدام انتخاب می شوند. با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان و گرمای هوا، مانتو نخی بسیار مد شده و حرف اول را می زند، چرا که در این مانتو احساس راحتی می کنید و گرمای تابستان را کمتر احساس خواهید کرد. جالب است بدانید این مدل مانتو در روزهای گرم نسبت به مانتو یا مانتو ژاکارد برای شما ناجی خواهد بود. درست است که این مانتوها برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار مناسب هستند، اما برای بیرون رفتن در یک روز گرم تابستانی مناسب نیستند.

از آنجایی که انواع مدل مانتوهای نخی در بازار وجود دارد و ممکن است انتخاب برای شما سخت باشد، پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع شیک و جذاب این مانتو آشنا شوید تا انتخاب راحت تری داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع مدل های مانتو نخی آشنا شوید.

کت پنبه ای

کت لنین؛ این شما و این ترند جذاب تابستانی 1402

یکی از ترندهای جذاب و نخی چند سال اخیر کت های لنین هستند که علاوه بر راحتی و خنک بودن، استایل شما را شیک و مدرن می کنند. جالب است بدانید که پارچه کتان به دلیل شرایط خاص خود گرما را از بین می برد و به منافذ پوست اجازه تنفس می دهد. بافت این پارچه دارای منافذی است که باعث می شود هوا به راحتی تبادل شود تا سطح پوست خنک بماند. بنابراین می توان گفت این پارچه برای ساعات گرم روز و همچنین استفاده در مناطق گرم مناسب است. می توانید کت لنین را با شلوار لنین یا شلوار جین یا شورت پارچه ای تابستانی ترکیب کنید.

کت پنبه ای

کت پنبه ای

صفحات پوپلین را فراموش نکنید. لباس جذاب و شاداب بپوشید

پوپلین پارچه ای بادوام، نرم و لطیف است که بافتی ساده و یک دست به نام تافته دارد. در اصل پوپلین به پارچه ای با بافت قوی و متراکم اطلاق می شود. الیاف به کار رفته در این نوع پارچه بیشتر پنبه ای است اما الیاف آن می تواند ابریشم یا پشمی نیز باشد. البته برای مانتوهای کتان تابستانی بهتر است از انواع تمام نخی یا نخی استفاده کنید. این پارچه بسیار پرطرفدار و مناسب برای دوخت کاغذ و پیراهن است. پس فراموش نکنید که بلوزهای پوپلین برای تابستان و روزهای گرم تابستان در کنار مدل مامان یا جین مامان فیت برای تیپ شما معجزه می کنند.

کت پنبه ای

کت پنبه ای

کت نخی کرم دوزی شده; لباس راحت و شیک بپوشید

مانتوهای گلدوزی کرم رنگ یکی از جذاب ترین مدل های مانتو در سال های اخیر است که در فصل تابستان بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. این گلدوزی ها از ابریشم مصنوعی یا طبیعی ساخته می شوند و به سفارش مردم دوخته می شوند.جالب است بدانید که هنر خامه دوزی در فرهنگ های سراسر جهان رایج است و می توان آن را یکی از هنرهای محبوب و جهانی دانست. . صنایع دستی این مانتوها راحت و سبک هستند و انتخاب مناسبی برای پوشیدن روزمره یا حتی مهمانی های دوستانه به حساب می آیند.

کت پنبه ای

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.