افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

ابراهیمی: بهانه است، دو تیم می خواهند در تهران بازی کنند/ 9 بازیکن داشتیم اما نگفتیم به استقلال سفارش کرده اند.

  • کد خبر : 20018

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: انجام بازی در ورزشگاه آزادی تنها به نفع پرسپولیس نیست، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تصمیمی در این باره نگرفته است. ناصر ابراهیمی، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که قرار است دو تیم پرسپولیس و استقلال در استان تهران بازی کنند و این دو تیم نباید […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: انجام بازی در ورزشگاه آزادی تنها به نفع پرسپولیس نیست، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تصمیمی در این باره نگرفته است.

ناصر ابراهیمی، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که قرار است دو تیم پرسپولیس و استقلال در استان تهران بازی کنند و این دو تیم نباید در استان دیگری بازی کنند. از پرسپولیس تاکید می کند که سه عنصر مهم در تیم پرسپولیس با هماهنگی بالا همه مشکلات را به تیم خود منتقل خواهند کرد، بنابراین با اطمینان می گوید غیبت های اخیر مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد.

چرا درباره بازی برگشت پیکان مقابل پرسپولیس برای بازی در ورزشگاه آزادی این همه جنجال و حواشی به وجود آمده است؟

به هر حال برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی تنها به نفع پرسپولیس نیست، در حالی که تصمیم گیرنده آن باشگاه پرسپولیس نبوده، بلکه دو سازمان دیگر تصمیم گرفته اند، بنابراین ما نباید بهانه بگیریم. و فشار دهید. در پرسپولیس ضمن اینکه معتقدم یحیی، کریم و افشین به دلیل تجربه و هماهنگی زیاد با یکدیگر، به خوبی از عهده همه امور برآمده اند و با قرابتی که با یکدیگر دارند، شرایط اخیر را کاملا کنترل کرده اند. و روحیه بالا و سایر مسائل ضروری را به بهترین نحو به بازیکنان خود منتقل کرده اند. از این رو بازیکنان پرسپولیس در مورد تمامی پرونده های اخیر بسیار توجیه شده اند و اسیر جنگ روانی نخواهند بود.

اما مدیران تیم رقیب معتقدند پرسپولیس هم مثل تیمشان باید تحت هر شرایطی مقابل پیکانی که میزبان بود در ورزشگاه تاستگردی به میدان می رفت.

قبل از پاسخ به سوال شما باید به این نکته بپردازم که زمین فوتبال برای همه تیم های تهران یکسان است و همه تیم هایی که مستحق برد هستند برنده می شوند و هیچ تیمی نمی تواند به زور برنده شود و هیچکس نمی تواند به تیمی دستور دهد مثلاً خودشان را ببرند من در دوران مربیگری دربی 9 نفره را تجربه کردم اما در آن بازی که با وجود 9 نفره بودن دقایق زیادی بازی کردیم نباختیم اما بعد از آن بازی نباختیم. نه من آمده ام بهانه بیاورم، در حالی که در دربی دو بازیکن کمتر به ما فشار آوردند، حتی ممکن بود شکست سختی را متحمل شوید، اما بازیکنان ما مردانه جنگیدند و ما نیامدیم که حرف بزنیم و بهانه بگیریم که داور اینطور بوده است. و چنین بود و حق تیم ما نبود، بنابراین مشکلات را پذیرفتیم و کار خود را انجام دادیم.

کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟

استقلال دربی را باخت و سپاهان دو امتیاز مهم در بازی خانگی خود را از دست داد و پرسپولیس را به برتری رساند. بنابراین فکر می کنم پرسپولیس نسبت به دو مدعی دیگر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و بعید است پرسپولیس تحت هیچ شرایطی این جایگاه را از دست بدهد. من خودم از مخالفان سرسخت فدراسیون و نهادهای زیرمجموعه آن هستم، اما تا به حال ندیده ام آنها برای تیمی کار کنند و می خواهم یک تیم را قهرمان کنم.

مسئولان تیم هواداران نیز پس از وضعیت اخیر گفته اند در صورت عدم برگزاری بازی در ورزشگاه تستگردی به فیفا شکایت خواهند کرد!

همه می دانند که اگر بازی در ورزشگاه تستگردی برگزار شود، امنیت بیش از هر چیز دیگری مهم است و آن ورزشگاه کوچک گنجایش بسیاری از هواداران پرسپولیس را ندارد، بنابراین مسئولان لیگ باید همه مسائل و مسائل را در نظر بگیرند و بدون تعصب کار کنند. این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. بالاخره اگر هوادار بازی می کند باید جوابگوی مسئولان لیگ و فدراسیون باشد و عواقب این مشکل را بپذیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.