افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

خرید ماشین رئیس جمهور آمریکا میلیارد تومان! /تصویر

  • کد خبر : 200178
خرید ماشین رئیس جمهور آمریکا میلیارد تومان!  /تصویر

امیر مسعود عابدین: این خودرو که بر اساس یک کرایسلر امپریال لیبارون 1964 ساخته شده و توسط Ghia به لیموزین تبدیل شده است، ماه آینده توسط Mecum به حراج گذاشته خواهد شد. گفته می شود این خودرو یکی از ده لیموزین ساخته شده توسط این شرکت ایتالیایی است. همانطور که گفته شد این مدل ظاهری […]

امیر مسعود عابدین: این خودرو که بر اساس یک کرایسلر امپریال لیبارون 1964 ساخته شده و توسط Ghia به لیموزین تبدیل شده است، ماه آینده توسط Mecum به حراج گذاشته خواهد شد. گفته می شود این خودرو یکی از ده لیموزین ساخته شده توسط این شرکت ایتالیایی است.

همانطور که گفته شد این مدل ظاهری کلاسیک و رنگ مشکی دارد که تضاد جذابی با خطوط طلایی دارد. چراغ های قرمز رنگ و خطوط کرومی زیاد از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

خرید ماشین رئیس جمهور آمریکا میلیارد تومان!  /تصویر

فضای داخلی فضایی ویژه برای راننده دارد که به صورت مینیمال طراحی شده و با یک صندلی نیمکت چرمی مشکی همراه است. در کابین می توانید یک ساعت آنالوگ و چندین دکمه کنترلی را مشاهده کنید. قسمت سرنشینان عقب به لطف تزئینات چوبی و تودوزی چرمی کاملاً مجلل تر است.

خرید ماشین رئیس جمهور آمریکا میلیارد تومان!  /تصویر

این دو قسمت توسط یک پنجره تقسیم برقی از هم جدا شده اند. در این قسمت کنترل های رادیویی از راه دور و یک ساعت بزرگ وجود دارد.

خرید ماشین رئیس جمهور آمریکا میلیارد تومان!  /تصویر

این خودرو از موتور 6.8 لیتری V8 با قدرت 340 اسب بخار بهره می برد. این موتور با گیربکس سه سرعته اتوماتیک همراه است. این مدل با مسافت 15 هزار و 109 مایل یا 24 هزار و 316 کیلومتر به حراج گذاشته می شود و قیمت آن حداقل 18 هزار و 500 دلار (حدود یک میلیارد تومان) گزارش شده است.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز مراجعه کنید اخبار آنلاین را بررسی کنید.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.