افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

رحمان رضایی: اشتهای پرسپولیسی ها انگار هرگز قهرمان نشدند/ باخت دربی استقلال را کنار گذاشت.

  • کد خبر : 19993

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: به هر حال مدیر فنی هواداران نظر شخصی خود را اعلام کرده است. شاید این اظهار نظر انتقاداتی داشته باشد. رحمان رضایی مدافع اسبق پرسپولیس و ملی پوشان از پیش بینی دقیق خود و تحقق آن می گوید. رضایی در گفتگو با ایران ورزشی از اقدامات غیرحرفه ای […]

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: به هر حال مدیر فنی هواداران نظر شخصی خود را اعلام کرده است. شاید این اظهار نظر انتقاداتی داشته باشد.

رحمان رضایی مدافع اسبق پرسپولیس و ملی پوشان از پیش بینی دقیق خود و تحقق آن می گوید. رضایی در گفتگو با ایران ورزشی از اقدامات غیرحرفه ای برخی باشگاه ها با بیان برخی مشکلات صحبت کرد و از شانس تیم قهرمان و موارد دیگر صحبت کرد.

نتیجه بازی برگشت دربی را دقیقا چگونه پیش بینی کردید؟

درست مثل اتفاقی که برای پرسپولیس در بازی برگشت فصل گذشته افتاد، این فصل برای استقلال هم اتفاق افتاد. یحیی به خوبی حواشی تیمش را کنترل کرد و از همان دقیقه اول مشخص بود که تیمش برای برد به میدان رفت که عزمشان فقط برد در دربی است. یحیی انگیزه خوبی برای پیروزی در دربی برای تیمش ایجاد کرد و دیدید که حتی زمانی که نیمه دوم شروع می شد، یحیی در میانه میدان بود و بازیکنانش را برای برد بسیار تشویق می کرد. در مجموع همه این عوامل باعث شد پرسپولیس مقابل استقلال پیروز شود و به شایستگی سه امتیاز را بگیرد. نکته ای که در مصاحبه قبل از دربی به روزنامه شما گفتم و دقیقا به این نکته اشاره کردم که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر دربی را برد و دیدید که همینطور شد و پرسپولیسی ها حق داشتند فرم ارائه دهند. مالکیت بیشتر بازی و تسلط بر توپ و میدان.

چرا با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس تصمیم گیرنده دیدار با پیکان نبود، این همه حاشیه برای آن ایجاد کردند!؟

همه می دانند که در این زمینه شورای تامین و سازمان لیگ تصمیم گیرنده بودند و باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی در تعیین محل برگزاری بازی نداشت، با این وجود برخی مدعیان به سمت باشگاه پرسپولیس هجوم آوردند. در هر صورت همیشه جنگ روانی بین مدعیان وجود داشته است در حالی که اگر سود یا زیان باشد به دو تیم برمی گردد و فقط یک تیم ذی نفع نیست. جدای از این مشکلات، واقعیت در مورد استقلال را می توان در آنجا جستجو کرد که استقلالی ها بعد از باخت در دربی به مشکل خوردند و اتفاقات بیرونی که برای این تیم افتاد فشار بیشتری به این تیم و باشگاه وارد کرد. تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی شانس این تیم را برای قهرمانی بسیار کم کرد تا استقلال نیز درگیر مسائلی مانند اتفاق در بازی برگشت پرسپولیس شد و از قافیه بازی کنار گذاشته شد. مدعیان استقلال تیم بسیار خوبی دارد اما به هر حال توقع هواداران این تیم بسیار بیشتر از جایگاهی است که تیمش در آن قرار دارد. به همین دلیل است که هواداران استقلال از نتایج اخیر تیمشان تا حدودی عصبی هستند.

از طرفی به نظر پرسپولیسی ها در آخرین دیدارهای خود خوب کار کرده اند.

بله، پرسپولیس در آخرین دیدارهای خود بسیار خوب کار کرده و سه امتیاز حساس در دربی را به دست آورده است و بازیکنانش از نظر فنی و روحی بسیار زحمت کشیده اند و اشتهای سیری ناپذیری برای پیروزی دارند که واقعا قابل تحسین است و مقابل آنها بازی می کنند. حریفان، انگار هنوز قهرمان نشده اند. نتایج بسیار خوب پرسپولیس واقعا باعث خوشحالی و امیدواری هواداران پرسپولیس شده است به گونه ای که امید زیادی به قهرمانی تیمشان در دو جام دارند و از شرایط تیمشان بسیار راضی هستند و به تیمشان و نتایجشان افتخار می کنند. .

نظر شما در مورد تساوی پرسپولیس مقابل هوادر و اظهار نظر مدیران این باشگاه مبنی بر اینکه اگر بازی آنها در ورزشگاه آزادی برگزار شود از بازی کناره گیری کرده و فیفا را محکوم می کنند، چیست؟

فکر می کنم این گونه صحبت ها و ابراز نگرانی ها اصلاً به نفع فوتبال ما نیست و به نوعی باعث رسوایی در فوتبال ما می شود، چون فوتبال ما زیر نظر است و این گونه اظهارنظرها اصلاً زینت فوتبال ما را ندارد.

نظرت در مورد اظهار نظر عجیب سرمربی هواداران که اطمینان داد هر دو تیم را شکست می دهند و جام حذفی را می برند، چیست؟

با این حال سرمربی هواداران نظر شخصی خود را اعلام کرده است. شاید این کامنت نقد داشته باشد اما نظری در مورد آن ندارم.

به نظر شما اگر بازی پرسپولیس و هوادار در جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، حق تیم هوادار اجحاف می شود؟

هیچ حقی پایمال نخواهد شد. دو تیم قرار است فوتبال بازی کنند، ضمناً باید در نظر داشت که دو تیم باید در ورزشگاه آزادی بازی کنند زیرا پرسپولیس هواداران زیادی دارد و برای تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال به دلیل امکان بازی در ورزشگاه وجود ندارد. مشکلات حاشیه ای و ظرفیت کم ورزشگاه می تواند مشکلات زیادی را برای یک تیم ایجاد کند، در واقع اگر ورزشگاه آزادی برای دیدار هوادار و پرسپولیس انتخاب شود، مسئله امنیتی در نظر گرفته می شود.

احتمال صعود دو تیم بنفش به فینال زیاد است. در این صورت به نظر شما کدام تیم بیشترین شانس را دارد؟

در صورت دیدار سرخابی ها در فینال اتفاقات زیادی می تواند بیفتد اما این مسائل به شرایط آن روز دو تیم بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.