افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

سید حسن نصرالله: اسرائیل در یک بحران استراتژیک است

  • کد خبر : 199880
سید حسن نصرالله: اسرائیل در یک بحران استراتژیک است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): شفقنا: دبیرکل حزب الله لبنان پیروزی ملت فلسطین و مقاومت را قطعی دانست و گفت: دشمن صهیونیستی در یک بحران راهبردی قرار دارد و به هیچ یک از اهداف خود در میدان نرسیده است. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

شفقنا: دبیرکل حزب الله لبنان پیروزی ملت فلسطین و مقاومت را قطعی دانست و گفت: دشمن صهیونیستی در یک بحران راهبردی قرار دارد و به هیچ یک از اهداف خود در میدان نرسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به بیروت سفر کرده بود، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

در این نشست آخرین رویدادهای منطقه با محوریت وضعیت جنگ و نسل کشی علیه غزه و وضعیت فلسطین و جنوب لبنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تشکر از حمایت های حضرت آیت الله خامنه ای، رئیس جمهور، دولت و ملت ایران از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، ضمن تشریح وضعیت و قدرت مقاومت و انسجام و هماهنگی مقاومت فلسطین و گروه های پشتیبانی غزه یادآور شدند: دشمن صهیونیستی در یک بحران راهبردی به سر می برد و به هیچ یک از اهداف خود در میدان نرسیده است.

سید حسن نصرالله مقاومت را عنصری مهم در معادلات منطقه دانست و تاکید کرد: بدون شک پیروزی ملت فلسطین و مقاومت امری اجتناب ناپذیر است.

دبیرکل حزب الله لبنان مواضع خردمندانه، روشن و مقتدرانه رهبران در قبال حوادث جاری در غزه و کرانه باختری را در بین رهبران جهان بی نظیر دانست.

در این نشست، آقای امیر عبداللهیان نیز گزارشی از اقدامات دیپلماتیک ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت و تمرکز بر راه حل سیاسی مبتنی بر حقوق ملت فلسطین در محافل بین المللی ارائه کرد و یادآور شد: مقاومت را به عنوان طرف اصلی در عرصه بین المللی بپذیرید. ابتکارات سیاسی پیشنهادی این امر را از نقش و جایگاه مقاومت در فلسطین و منطقه نشان می دهد.

وی تاکید کرد: مقاومت فلسطین هم در مسیر مقاومت و هم در توجه به راه حل سیاسی با درایت و اقتدار عمل کرده است.

وی افزود: در هر ابتکار سیاسی باید نقش مردم فلسطین و همفکری رهبران و گروه های فلسطینی به عنوان محور اصلی مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.