افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اعزام ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی در ۱۱ ماه گذشته

  • کد خبر : 199742
اعزام ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی در ۱۱ ماه گذشته

به گزارش بازار، شمس الدین فرزادی پور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سه ماهه سوم سال و دی ماه 1402 و اعلام تغییر جایگاه شهدای هما افزود: با تلاش بی دریغ یکساله همکاران جامعه جمهوری اسلامی ایران مجتمع هواپیمایی ایران در تمامی بخش‌ها، در ۱۱ ماه گذشته با اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر […]

به گزارش بازار، شمس الدین فرزادی پور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سه ماهه سوم سال و دی ماه 1402 و اعلام تغییر جایگاه شهدای هما افزود: با تلاش بی دریغ یکساله همکاران جامعه جمهوری اسلامی ایران مجتمع هواپیمایی ایران در تمامی بخش‌ها، در ۱۱ ماه گذشته با اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر به سرزمین وحی و اربعین، توانستیم ماموریت مهمی همچون حج تمتع در سال ۱۴۰۲ را به انجام برسانیم. عملیات با ظرفیت دو برابر نسبت به سال قبل و پروازهای جام جهانی قطر.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی قصد داریم پروازهای نوروزی و 1403 عملیات حج را در بالاترین سطح ارائه دهیم.

مدیرعامل هما همچنین ضمن تبریک این جشن فرخنده گفت: در دوازدهم بهمن 57 مردی از اصحاب الهی وارد فرودگاه مهرآباد شد و حرکتی را آغاز کرد که شاید آن روزها هیچکس باور نمی کرد که نتیجه این حرکت چه می شود. نهالی بسیار نفیس اما ریشه دار که امروز به قدرت تبدیل شده و به برکت انقلاب چشم انداز جدیدی را به روی جهان گشوده است.

وی ادامه داد: برای نهال انقلاب هزینه زیادی شده است. شهدا، آزادگان، جانبازان و خانواده هایشان سختی های زیادی را متحمل شدند و ثمره انقلاب درخت تنومندی است.

فرزادی پور با اشاره به تغییر وضعیت شهدا در شرکت هواپیمایی «هما» گفت: در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مجموع شهدای هما تقریبا هزار و 470 نفر تغییر وضعیت داده اند.

مدیرعامل هما در ادامه خطاب به کارکنان ایثارگر گفت: تغییر شرایط برای شما آغازی جدید خواهد بود و ادامه راه ایثار برای شما باید با حساسیت بیشتری ادامه داده و الگوی سایر کارکنان باشد.

و افزود: فداکاری در هما کار مضاعف، 24 ساعته و دقت در امور است. بر این اساس انتظار می رود شما نیز مانند پدر و مادر و برادرانی که در عرصه های مختلف دفاع مقدس و یا مراحل بعدی آن فداکاری و جانفشانی کردند، امروز نیز در میدان کار و تلاش حضور داشته باشید. ایثارگر احساس راحتی نمی کند و همیشه در حال کار و تلاش مضاعف است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.