افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

ستاد کل نیروهای مسلح: دشمن تلاش می کند مردم را از رای دادن منصرف کند

  • کد خبر : 199715
ستاد کل نیروهای مسلح: دشمن تلاش می کند مردم را از رای دادن منصرف کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): تسنیم: همزمان با فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علیرغم همه فشارهای جهانی، جنگ‌های گسترده، تحریم‌های […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تسنیم: همزمان با فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علیرغم همه فشارهای جهانی، جنگ‌های گسترده، تحریم‌های اقتصادی و علمی و نیز راه‌اندازی جنگ‌های شناختی، ادراکی و رسانه‌ای، توطئه‌ها. و تهدیدات؛ انقلاب اسلامی زنده‌تر، پویاتر و پرانرژی‌تر از گذشته با قدرت پیش می‌رود و از سوی دیگر، افول و زوال قدرت‌های سلطه‌جو و استکبار به واقعیتی مسلم و انکارناپذیر تبدیل شده است.

ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 45 سال گذشته، الگوی موفقیت در برابر جهان بشریت به ویژه در برابر آزادگان جهان بوده است. در برابر استکبار نظام سلطه با اقتدار در میدان های بزرگ.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودهای ائمه انقلاب و قدرت مردمی، با هرگونه کینه توزی و ظلم مقابله کرده و سیستم رایانه ای معاندان جمهوری اسلامی ایران را مختل کرده است.

اکنون با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دشمن سعی دارد مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند و بذر یأس و ناامیدی را در دل آنها بکارد. بدون شک حضور میلیونی مردم شریف در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی است: او استکبار جهانی را برای نقشه های شوم خود خواهد داشت، دشمن صدای واقعی ملت ایران را در این روز خواهد شنید.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و تجدید سوگند وفاداری به مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی); آنان همچون گذشته های پرتلاش و مقتدر خود را خدمتگزار مردم و سپر حوادث آینده کشور می دانند و از نهادهای لشکری ​​و کشوری می خواهند با تعامل و همکاری و فداکاری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند. و زمینه های حضور پرشور در انتخابات آتی را فراهم کند. بدون شک شرکت در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز انتخاباتی مهیج خواهد بود که امنیت کشور را تضمین می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.