افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بادامکی: پرسپولیس می تواند در قهرمانی دبل شود/ سپاهان و استقلال کی اعتراض نمی کنند؟

  • کد خبر : 19968

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شانس این تیم برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر اشاره کرد. حسین بادامکی در گفت وگو با فارس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از بازی صحبت هایی شد که بازی را حساس کرد. آوردن بازی به آزادی و حرف های حاشیه ای به پیکان فشار آورد […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شانس این تیم برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر اشاره کرد.

حسین بادامکی در گفت وگو با فارس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از بازی صحبت هایی شد که بازی را حساس کرد. آوردن بازی به آزادی و حرف های حاشیه ای به پیکان فشار آورد و دیدی که بازیکنان این تیم دلشان را بازی می کنند و سخت شد. البته این حساسیت در هفته های پایانی لیگ همیشه وجود دارد اما مهم 3 امتیازی بود که پرسپولیس گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است و نتایج این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به خوبی این را ثابت می کند. شرایط پرسپولیس در حال حاضر ایده آل است و دو بازی سخت برای قهرمانی در لیگ برتر پیش رو دارد اما با تمرکز زیاد می تواند قهرمان شود.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی در هر دو جام را دارد یا خیر، گفت: تنها 4 بازی تا رسیدن به این دو قهرمانی باقی مانده است و بازیکنان در صورت حفظ تمرکز می توانند کار به یاد ماندنی انجام دهند. به نظر من در این شرایط غفلت از هر دو جام درست نیست و با مهره هایی که پرسپولیس دارد می تواند هر دو جام را فتح کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادعای برخی باشگاه ها مانند سپاهان و استقلال مبنی بر حمایت از پرسپولیس گفت: این صحبت ها همیشه وجود داشته است و به من بگویید چه زمانی بود که استقلال و سپاهان اعتراض نکردند؟ اگر مخالفت نکردند به من بگویید. به نظر من این حرف ها بهانه ای برای شکست خودشان است و بهتر است به این مسائل نپردازیم. پرسپولیس باید روی بازی های خودش تمرکز کند و به حاشیه ها توجهی نداشته باشد.

وی در پایان افزود: پیش بینی من این است که پرسپولیس با حفظ روند فعلی هر دو جام را به دست آورد. زیرا شما اکانت های خوبی دارید که قابلیت کپی کردن خود را دارند. البته نمی توان اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال را نادیده گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.