افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

بورل نسبت به عواقب حمله اسرائیل به رفح هشدار داد

  • کد خبر : 199573
بورل نسبت به عواقب حمله اسرائیل به رفح هشدار داد

آفتاب نیوز: بورل پیامی در این شبکه اجتماعی منتشر کرد وی با ابراز نگرانی از احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح، تصریح کرد: این اقدام وضعیت وحشتناک انسانی کنونی و تلفات غیرنظامی را تشدید خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داده تا طرحی دوگانه […]

آفتاب نیوز:

بورل پیامی در این شبکه اجتماعی منتشر کرد

وی با ابراز نگرانی از احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح، تصریح کرد: این اقدام وضعیت وحشتناک انسانی کنونی و تلفات غیرنظامی را تشدید خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داده تا طرحی دوگانه طراحی کنند که بر اساس آن هم غیرنظامیان ساکن در رفح تخلیه شوند و هم سربازان حماس منهدم شوند.

این در حالی است که گروه های حقوق بشری و حتی آمریکا به عنوان حامی تسلیحاتی رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که حمله به این شهر پرجمعیت فاجعه به بار خواهد آورد.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد ساعاتی پیش در بیانیه ای گفت: ما به شدت نگران سرنوشت غیرنظامیان در رفح هستیم. غیرنظامیان در رفح نیاز به حفاظت دارند و ما نمی خواهیم شاهد جابجایی اجباری مردم باشیم.

در همین حال رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طرح حمله به رفح را یک تهدید واقعی دانست و گفت: این بخشی از برنامه رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن فلسطینی ها از سرزمین هایشان است.

محمود عباس تصریح کرد: مسئولیت چنین اقدامی کاملا بر دوش رژیم صهیونیستی و دولت آمریکاست و شورای امنیت سازمان ملل باید مداخله کند. اکنون زمان آن است که همه ما مسئولانه عمل کنیم و با ایجاد یک تراژدی جدید مقابله کنیم. این امر کل منطقه را درگیر جنگ های بی پایان خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و در تلافی حملات غافلگیرانه نیروهای مقاومت، کشتار گسترده ای را در غزه به راه انداخته است. بر اساس آخرین گزارش ها، بیش از 27 هزار فلسطینی شهید و 67 هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.