افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

محاسبه اضافه کاری پرستاران بازنگری می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 199514
محاسبه اضافه کاری پرستاران بازنگری می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، شاید مهم ترین چالش حرفه پرستاری بعد از کمبود نیروی انسانی در کنار تخت، اضافه کاری اجباری حداقل دستمزد پرستاران باشد. از آنجایی که در حال حاضر با کمبود جدی نیروی پرستاری در مراکز درمانی کشور مواجه هستیم، مدیران بیمارستان های دولتی خواهان حضور پرستاران برای ساعات طولانی تری در محل […]

به گزارش خبرنگار مهر، شاید مهم ترین چالش حرفه پرستاری بعد از کمبود نیروی انسانی در کنار تخت، اضافه کاری اجباری حداقل دستمزد پرستاران باشد.

از آنجایی که در حال حاضر با کمبود جدی نیروی پرستاری در مراکز درمانی کشور مواجه هستیم، مدیران بیمارستان های دولتی خواهان حضور پرستاران برای ساعات طولانی تری در محل کار هستند.

شیفت دوم و گاهی شیفت سوم با عوارض زیادی برای پرستار و مراقبت از بیمار همراه است. مهم ترین عارضه اضافه کاری اجباری کاهش کیفیت مراقبت از بیمار است. زیرا روزهای کاری طولانی علاوه بر این که با خستگی جسمانی همراه است، آسیب های روحی و روانی نیز به دنبال دارد که در نتیجه کیفیت مراقبت از بیمار افت می کند. پرتو جمع شده است.

این در حالی است که جامعه پرستاری از اضافه کاری اجباری با حداقل دستمزد اصلا راضی نیست.

پرداخت یک ساعت اضافه کاری برای پرستار بین 13 تا 20 هزار تومان است.

جامعه پرستاری بر این باور است که اگر به کار شما نیاز دارند و پرسنل کم دارند، اضافه کاری که از قضا اجباری است باید بیشتر از ساعات کاری عادی باشد. آنها نمی توانند شغل پرستاری بخواهند و در عین حال بیکار باشند.

اکنون عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت از تلاش برای اصلاح فرمول محاسبه اضافه کاری پرستاران خبر داد و گفت: در ماه های اخیر تلاش های زیادی برای اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران انجام شده است.

وی افزود: برای محاسبه اضافه کاری دو یا سه مدل جدید پیشنهاد شده است و امیدواریم سازمان امور کار در این زمینه با ما همکاری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.