افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

مهدوی: سپاهان تا روز آخر دست از تلاش برنمی دارد/ مانتو قهرمانی را برای پرسپولیس بدوزید/ پنالتی صددرصد درست بود; پنالتی هم داشت

  • کد خبر : 19933

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با این برد پرسپولیس یک قدم به قهرمانی نزدیک شد و فکر می کنم الان خیلی چیزها مشخص است. محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خیلی ها در چند روز اخیر حاشیه هایی را برای پرسپولیس و حریفشان ایجاد کردند که شاید این دیدار با نتیجه متفاوتی […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با این برد پرسپولیس یک قدم به قهرمانی نزدیک شد و فکر می کنم الان خیلی چیزها مشخص است.

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خیلی ها در چند روز اخیر حاشیه هایی را برای پرسپولیس و حریفشان ایجاد کردند که شاید این دیدار با نتیجه متفاوتی نسبت به برد پرسپولیس به پایان برسد اما پیکان ال این تیم با غیرت مقابل تیم ایستاد. پرسپولیس و ثابت کرد فوتبال عادلانه یعنی چه؟

وی افزود: باید به مجتبی حسینی و شاگردانش تبریک گفت. پیکان شجاعانه جنگید و نشان داد که برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس آمده است. با وجود اینکه جلوی هواداران پرسپولیس بازی می کردند اما عالی به نظر می رسیدند. من خودم شک داشتم که پرسپولیس می تواند در این بازی پیروز شود یا نه، اما خوشبختانه پرسپولیسی ها با فشاری که از کناره ها و عمق دفاع به تیم پیکان وارد کردند، توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: تیم پیکان اگرچه از نظر دفاعی کار بزرگی انجام می دهد اما پرسپولیس برای رسیدن به هدف خود روش های مختلفی را امتحان کرد. سعید صادقی پنالتی خوانده نشد که کاملا مشخص بود. نوازنده پیکان دور شد.

وی ادامه داد: با همه اینها پنالتی دوم صددرصد درست بود و توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد. البته من کارشناس داوری نیستم اما با بررسی رسانه ها مشخص شد که کارشناسان داوری پنالتی را درست تشخیص داده اند.

مهدوی همچنین درباره کارهایی که پرسپولیس در دو بازی اخیر انجام می دهد، توضیح داد: دو بازی اخیر قطعا برای پرسپولیس آسان نیست. سپاهان سایه به سایه پرسپولیس می رود اما فکر می کنم با این تیم باتجربه و کادرفنی خوب که روی نیمکت پرسپولیس نشسته اند باید از این به بعد شنل قهرمانی را برای پرسپولیس بدوزند. چون این تیم شایسته قهرمانی است. فقط باید مراقب باشند چون سپاهان تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی دارد.

وی درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی نیز گفت: خیلی خوب بود که این دیدار در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شد. در این شرایط سخت اقتصادی، اینکه پرسپولیسی ها آمدند و دو ساعت از فوتبال زیبای پرسپولیس و پیکان خوشحال شدند، ارزش زیادی دارد. امیدوارم دیگر مسابقاتی بدون تماشاگر برگزار نشود، زیرا واقعا حیف است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.