افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آیا می دانید کدام شلوار را با کدام کفش بپوشید؟ راهنمای انتخاب قد شلوار با توجه به نوع کفش و شلوار.

  • کد خبر : 19924
آیا می دانید کدام شلوار را با کدام کفش بپوشید؟  راهنمای انتخاب قد شلوار با توجه به نوع کفش و شلوار.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که کفش و شلوار دو عنصر مهم در استایل هستند که می توان گفت در رابطه با یکدیگر انتخاب می شوند. این را فراموش نکن اگر استایلی کاملا زیبا و حرفه ای برای خود دارید، اما انتخاب مناسبی برای کفش ندارید، کل استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که کفش و شلوار دو عنصر مهم در استایل هستند که می توان گفت در رابطه با یکدیگر انتخاب می شوند. این را فراموش نکن اگر استایلی کاملا زیبا و حرفه ای برای خود دارید، اما انتخاب مناسبی برای کفش ندارید، کل استایل خود را زیر سوال خواهید برد. حالا به نظر شما اولین نکته ای که در انتخاب کفش باید به آن توجه کنید چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که نوع و بلندی شلوار مهم ترین خصوصیاتی است که قبل از انتخاب شلوار برای استایل خود باید به آن توجه کنید. جالب است بدانید که می توانید با انتخاب قد نامناسب شلوار استایل زیبا و جذاب خود را به استایلی شلخته و نامناسب تبدیل کنید. در نتیجه می توان گفت که انتخاب قد شلوار ارتباط مستقیمی با نوع کفش شما دارد، مثلاً شلوارهایی که برای کفش های دانشگاهی مناسب هستند با شلوارهایی که باید برای شلوار جین یا کفش پاشنه بلند بپوشید کاملاً متفاوت است. .

از طرفی دنیای مد روزانه تغییر می کند و یکی از تغییراتی که شاهد آن هستیم، ترندهای مختلف کفش است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع شلوار برای کفش های مختلف آشنا شوید.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟

یکی از راه های اصلی برای شیک بودن، توجه به نوع پوشش و ترکیب آن با کیف، کفش و اکسسوری های مختلف است. اگرچه بسیاری از جوانان این روزها استایل های خاص و بعضا عجیب می پوشند و لباس مورد نظر خود را می پوشند، اما برای داشتن استایل خوب باید به نکات مهم اصول پوشش توجه کرد. برای مثال، اگر کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشید، می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای گشاد، بوت‌کات یا راسته ست کنید، اما مطمئن شوید که شلوار گشاد و بوت‌کات می‌تواند به اندازه‌ای بلند باشد که روی کفش نیفتد، اما شلوار صاف باید مناسب باشد. کمی بالاتر از مچ پا است وگرنه اصلا خوب به نظر نمی رسد.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

چه جور شلواری با پنبه بپوشیم؟ با معجزه شلوار و کفش شیک آشنا شوید

شاید برایتان عجیب باشد، اما اخیرا یکی از ترندهای دنیای مد، پوشیدن نخی با شلوارهای رسمی و پارچه ای است، اما به نظر شما در چه شرایطی؟ خب در جواب باید بگویم که اگر شلوارتان بالای مچ پا باشد و به هیچ وجه از روی کفشتان نیفتد. فراموش نکنید که شلوار مام فیت زنانه را می توان با مدل های نخی مختلف نیز ترکیب کرد، زیرا این شلوارها به دلیل کوتاه بودن با کفش های کتانی گوه ای ترکیب می شوند. در عین حال با این شلوار می توانید انواع کفش های ورزشی مانند کفش های دانشگاهی را امتحان کنید. اما پیشنهاد اصلی ما کفش های کتانی و اسپرت است. ترکیب کفش کتانی سفید با شلوار مامان فیت آبی تیره و روشن ترکیب بسیار خوبی برای روز به روز است.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

چه شلوارهایی را می توان با صندل های تابستانی ترکیب کرد؟

در فصل تابستان بهترین گزینه برای شلوارهای تنگ و برش تنگ صندل است. اگر قد شلوارتان کوتاه است، می‌توانید صندل‌های بنددار بپوشید که تا بالای مچ بسته می‌شوند. تابستان فصلی است که می توانید به راحتی رنگ های مختلف کفش را با شلوار جین خود ست کنید. پس زیاد مشغول انتخاب رنگ نباشید. اما فراموش نکنید که طول لباس در انتخاب کفش تاثیر زیادی دارد. تا زمانی که قد شلوار انتخابی بیشتر از مچ پا نباشد، می توانید شلوارهای پارچه ای و راسته را با صندل های تابستانی ترکیب کنید.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

کفش را با توجه به قد شلوار انتخاب کنید.

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19924

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.