افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

ثبت نام مرحله دوم آزمون انتخابی طرح «زین الدین» در تهران آغاز شد

  • کد خبر : 199130
ثبت نام مرحله دوم آزمون انتخابی طرح «زین الدین» در تهران آغاز شد

به گزارش بازار، قدرت الله شفیقی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول آفرین و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره وری در سازمان سرمایه انسانی، اداری و استخدامی با پیگیری استاندار محترم تهران […]

به گزارش بازار، قدرت الله شفیقی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول آفرین و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره وری در سازمان سرمایه انسانی، اداری و استخدامی با پیگیری استاندار محترم تهران 200 سهمیه به این استان اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران جزئیات بیشتری از این آزمون را تشریح کرد و گفت: در مرحله اول تعداد 120 سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین 9 نهاد استانی اداره کل تعاون، کار و اجتماعی به دست آمد. رفاه. ، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز توزیع و مورد تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان قرار گرفت.

وی گفت: این آزمون همزمان با 19 استان کشور توسط جهاد دانشگاهی در 10 فروردین ماه 1403 برگزار می شود.

معاون استاندار تهران بیان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir از تاریخ 25 بهمن 1402 لغایت 19 اسفند 1402 نسبت به دریافت دفترچه آزمون و رعایت شرایط واجد شرایط بودن اقدام کنند. رکورد

دبیر شورای اداری استان تهران در ادامه گفت: کارت ورود به جلسه در تاریخ 7 فروردین 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تصریح کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی با پنج برابر ظرفیت گزینش و پس از ارزیابی صلاحیت های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی، جهت استخدام به دستگاه های دولتی معرفی می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.