افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گل محمدی: پرسپولیس چهار فینال دارد/ باید پیکان آسفالت و خاک رس را می بردیم/ استقلال دو بار در آزادی همزمان با استراماچونی بازی کرد.

  • کد خبر : 19905

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که استراماچونی سرمربی استقلال بود دو بار در ورزشگاه آزادی با یک پیکان بازی کردند. یحیی گل محمدی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خیلی خوشحالیم و خدا را شکر بابت 3 امتیازی که گرفتیم. هر بازی که در لیگ داریم همچنان مثل فینال است […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که استراماچونی سرمربی استقلال بود دو بار در ورزشگاه آزادی با یک پیکان بازی کردند.

یحیی گل محمدی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خیلی خوشحالیم و خدا را شکر بابت 3 امتیازی که گرفتیم. هر بازی که در لیگ داریم همچنان مثل فینال است و حساسیت بازی بسیار بالاست و در هر صورت می تواند روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. در مجموع توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم، با توجه به اینکه تیم حریف منظم و تاکتیکی است و به دفاع تیم احترام می گذارد، دیدیم که فرصت های زیادی به پرسپولیس ندادند.

* با این 3 امتیاز در مسیر قهرمانی باقی می مانیم.

وی افزود: آنها به دنبال ضدحمله بودند و در یکی دو مورد خطرناک بودند. واقعا بازی سختی برای ما بود و به سختی از لایه های دفاعی حریف گذشتیم اما باز هم خدا را شکر می کنم که توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

* می‌توانستیم فضای بیشتری از استادیوم ببینیم

مدیر فنی پرسپولیس تاکید کرد: همه بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب تمرکز کردند و با دوندگی و اشتیاق زیاد نتیجه گرفتند، از شما تشکر و قدردانی می کنم. همچنین این برد را به همه هواداران پرسپولیس به خصوص آنهایی که امروز در ورزشگاه بودند تبریک می گویم. علیرغم ناهماهنگی ها، باز هم با تشکر از همه، استقبال خوبی از آنها برای این مسابقه شد، اما باز هم شاهد شلوغی ورزشگاه بودیم.

*برایمان مهم نبود که بازی در آزادی برگزار شود

گل محمدی در خصوص اینکه پرسپولیس در شرایطی به مصاف پیکان رفت که هجمه های زیادی علیه این تیم صورت گرفت و حریفان بیانیه های زیادی را منتشر کردند که باعث فشار روی این تیم شد، گفت: به بازیکنان گفتم بازی را می توان در هر جایی انجام داد. مکان، چمن مصنوعی، آسفالت. o ما باید مسابقه را در خاک رس ببریم. خیلی اهمیتی ندادم، با اینکه هواداران در ورزشگاه آزادی حضور دارند، اما با توجه به شرایط پرسپولیس، تنها هدف ما کسب 3 امتیاز بود. او هر جا که بازی برگزار شد از آن استقبال کرد و ما برایمان مهم نبود که بازی در آزادی برگزار شود. اما حضور هواداران در این مقطع از فصل در کنار پرسپولیس مهم بود زیرا حضور آنها می تواند به ما انگیزه و کمک زیادی بدهد.

* استقلال در دوران استراماچونی دو بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفت

وی افزود: چرا نباید از هواداران خود استفاده کنیم در حالی که این اتفاق در سال های اخیر برای استقلال افتاده است؟ زمانی که استراماچونی سرمربی این تیم بود، دو بار با یک پیکان در ورزشگاه آزادی بازی کردند. برخی تصمیمات در اختیار باشگاه یا مربیان نیست، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرند و امنیت تماشاگران در اولویت است.

* در اینکه حسینی مربی کارکشته و شریفی است شکی نیست

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید از تیم پیکان تشکر کنم. چون خیلی خوب، سخت و با افتخار بازی کردند. با وجود صحبت های زیادی که پشت سر مجتبی حسینی انجام می شد، دیده می شد که او چقدر فوتبال، دفاع و حمله خوب بازی می کند. در اینکه حسینی مدیری باتجربه و پرافتخار در فوتبال ایران است شکی نیست. با این جوانانی که دارید برای شما آرزوی موفقیت دارم. اما به هر حال این حملات بود و فشار زیادی به ما و تیم وارد کرد. باز هم خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.

* 4 فینال در پیش داریم

گل محمدی در مورد اینکه آیا از وضعیت شیخ دیاباته و پریرا راضی است، گفت: اگر بخواهیم عملکرد آنها را در لیگ حساب کنیم با توجه به دقایقی که بازی کردند برای تیم ما مثمر ثمر بودند. همه بازیکنانی که به خصوص امروز به زمین آمدند خیلی خوب کار کردند. قطعا چهار فینال در لیگ برتر داریم و انشالله جام حذفی. امیدوارم از مرحله نیمه نهایی جام حذفی عبور کنیم. همه بازیکنانی که الان در تیم هستند شرایط خیلی خوبی دارند و می توانند به پرسپولیس کمک کنند.

* صحنه خطای سعید صادقی را ندیدم

او که با وجود اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در سناریویی که سعید صادقی تحریم نشد، اعتراض زیادی کرد، گفت: در دیدارهای حساس و هفته های پایانی لیگ که پشت سر می گذاریم، فکر می کنم داوری که تمرکز خوب می تواند قضاوت خوبی داشته باشد.” نظر کارشناسان درباره صحنه سعید صادقی. اما در کل دوانیفر در هر دقیقه از بازی تمرکز خوبی داشت. من هنوز آن صحنه را ندیده ام، اما ظاهراً کارشناسان گفته اند که این یک پنالتی بوده است. امیدوارم همه داوران بتوانند در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم می توانیم به آنها کمک کنیم و شرایط را فراهم کنیم تا راحتتر و بدون اشتباه سوت بزنند.

*هنوز دو هفته حساس باقی مانده است

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش که پرسپولیسی ها می گویند شیرین تر از قهرمانی دیگر است و استرس تیمش در این دیدار امیدوار است، گفت: استرس داشتن طبیعی است چون رقابت خیلی نزدیک است. و رقابتی سپاهان و حتی استقلال هنوز عقب نشینی نکرده اند. لیگ هنوز تمام نشده و دو هفته حساس باقی مانده است. برای پیروزی در این دو بازی با تمرکز بیشتر و خارج از باند باید شرایطی فراهم شود.

*قهرمانی پرسپولیس شاید یکی از خاطره انگیزترین قهرمانی ها باشد

گل محمدی افزود: هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. همه قهرمانی ها به سختی به دست می آیند. من خودم خاطرات خیلی خوب و خاطره انگیزی از پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس دارم و هیچ وقت فراموش نمی کنم اما این قهرمانی با توجه به رقابتی که در بالای جدول دارد شاید یکی از خاطره انگیزترین قهرمانی های پرسپولیس هم باشد. توکل ما به خداست و با اتحاد و همدلی خوب به سمت قهرمانی می رویم. این راهی است که باید دنبال کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.