افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ایده ها و برنامه ها اساس تبلیغات در ایران است

  • کد خبر : 198976
ایده ها و برنامه ها اساس تبلیغات در ایران است

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز جمعه (20 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه 200 شبکه تلویزیونی تبلیغاتی برای پوشش مناظره های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، گفت: موضوع مهم انتخابات جمهوری است. نظام، همیشه در این 44 سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این افتخار را […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز جمعه (20 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه 200 شبکه تلویزیونی تبلیغاتی برای پوشش مناظره های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، گفت: موضوع مهم انتخابات جمهوری است. نظام، همیشه در این 44 سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این افتخار را داریم که به جهانیان اعلام کنیم که نام مردم، حرف مردم، رای و مشارکت مردم این کشور جدی هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه نهادهای ایجاد شده از سازمان و سازوکار اداره کار در جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم است، تصریح کرد: در دنیا سیاستمداران از نام مردم برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند اما این در جمهوری اسلامی اینطور نیست.

رئیس جمهور گفت: در دنیا سیاستمداران از نام مردم برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند، اما وقتی امام (ره) فرمودند رأی ملت معیار است، واقعاً مردم را باور کردند یا وقتی رهبر بودند. از “انقلاب می گوید رای مردم اساس است، مردم را باور می کنند.”

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی می توان گفت که در این سال ها هر سال انتخابات برگزار کرده ایم، یعنی مراجعه به رای مردم برای تعیین همه سازوکارهای امور کشور که مایه افتخار است. برای جمهوری اسلامی

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند و این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قدرتمند می شود، یادآور شد: مجلس قوی و دولت قوی می تواند ایران قدرتمند، حضور همه مردم را ایجاد کند. برای انتخاب موثر است و استفاده از تمامی قابلیت ها از الزامات سیاست های مصوب و ابلاغی سامانه است.

رئیس جمهور ادامه داد: در نظام های سرمایه داری اساس تبلیغات بر پایه قدرت و ثروت است و یا عکس و تصویر با یکدیگر رقابت می کنند. اما در کشور ما زمینه ای ایجاد شده که ایده ها و برنامه ها می توانند با یکدیگر رقابت کنند. لذا در این ابتکار صدا و سیما که اولین اقدام در این سال هاست، ظرفیتی آسان، ارزان، جامع و منصفانه ایجاد شده است.

آیت الله رئیسی با اشاره به نقش رسانه ملی در جنگ ادراکی و شناختی دشمن که به دنبال ناامید کردن مردم است، یادآور شد: رسانه ملی در افزایش اعتماد مردم نقش بسزایی دارد.

و افزود: صدا و سیما نیز می تواند نقش دوگانه ای در حفظ و ارتقای انسجام اجتماعی داشته باشد.

رئیس جمهور تخریب انسجام اجتماعی یا از بین رفتن اعتماد عمومی را یک اشتباه راهبردی جدی دانست و گفت: تمام تلاش ها بر این است که اعتماد، رضایت عمومی و مشارکت مردمی افزایش یابد و مردم در این راه نیز مانند سایر عرصه ها بدرخشند.

آیت الله رئیسی ابراز امیدواری کرد: ظرفیت ایجاد شده باعث افزایش شور و نشاط برای انتخابات شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.