افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

رئیسی: مجلس و دولت قوی می تواند یک ایران قدرتمند بسازد

  • کد خبر : 198967
رئیسی: مجلس و دولت قوی می تواند یک ایران قدرتمند بسازد

به گزارش رکنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز جمعه (20 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه 200 شبکه تلویزیونی تبلیغاتی برای پوشش مناظره های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، اظهار داشت: مسئله مهم نظام جمهوری است، همیشه در این 44 سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این […]

به گزارش رکنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز جمعه (20 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه 200 شبکه تلویزیونی تبلیغاتی برای پوشش مناظره های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، اظهار داشت: مسئله مهم نظام جمهوری است، همیشه در این 44 سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داریم که به جهانیان اعلام کنیم که نام مردم، گفتار مردم، رای و مشارکت مردم در این کشور جدی است. .

وی با تاکید بر اینکه همه نهادهای برخاسته از سازمان و سازوکار اداره کار در جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است، تصریح کرد: در دنیا سیاستمداران از نام مردم برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند، اما در جمهوری اسلامی اینطور نیست که امام (ره) می گفتند رأی ملت مبنای رأی مردم است، آیا واقعاً به مردم اعتقاد داشتند یا رهبر انقلاب می فرمایند. که مبنای رای مردم است، مردم را باور می کنند.

رئیسی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی می توان گفت که در این سال ها هر سال انتخابات برگزار کرده ایم، یعنی مراجعه به رای مردم برای تعیین تمام سازوکارهای امور کشور که افتخاری است. دولت اسلامی جمهوری.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا مردم بهترین تصمیم را بگیرند و این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قوی شود، یادآور شد: مجلس قوی و دولت قوی می تواند ایران قدرتمند، حضور همه را ایجاد کند. مردم برای یک انتخابات موثر و استفاده از همه توانمندی ها در سیاست های مصوب و ابلاغی نظام الزامی است.

رئیس جمهور ادامه داد: در نظام های سرمایه داری اساس تبلیغات بر پایه قدرت و ثروت است و یا عکس و تصویر با یکدیگر رقابت می کنند. اما در کشور ما زمینه ای ایجاد شده که ایده ها و برنامه ها می توانند با یکدیگر رقابت کنند. لذا در این ابتکار صدا و سیما که اولین اقدام در این سال هاست، ظرفیتی آسان، ارزان، جامع و منصفانه ایجاد شده است.

رئیسی با اشاره به نقش رسانه ملی در جنگ ادراکی و شناختی دشمن که به دنبال ناامیدی مردم است، یادآور شد: رسانه ملی نقش مهمی در افزایش اعتماد مردم دارد.

وی افزود: علاوه بر این صدا و سیما می تواند نقشی دوگانه در حفظ و ارتقای انسجام اجتماعی داشته باشد.

رئیس جمهور تخریب انسجام اجتماعی یا از بین رفتن اعتماد عمومی را یک اشتباه راهبردی جدی دانست و گفت: تمام تلاش ها بر این است که اعتماد، رضایت عمومی و مشارکت مردمی افزایش یابد و مردم در این راه نیز مانند سایر عرصه ها بدرخشند.

رئیسی ابراز امیدواری کرد: ظرفیت ایجاد شده موجب افزایش شور و نشاط برای انتخابات شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.