افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مشخصات احتمالی Notting Phone فاش شد (2)

  • کد خبر : 19892
مشخصات احتمالی Notting Phone فاش شد (2)

از آنجایی که شرکت نوتینگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) خبر نسل دوم گوشی نوتینگ را تایید و اعلام کرد که این دستگاه از نسل اول تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد، هیچ خبر و یا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. . در مورد این فاش نشده است. […]

از آنجایی که شرکت نوتینگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) خبر نسل دوم گوشی نوتینگ را تایید و اعلام کرد که این دستگاه از نسل اول تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد، هیچ خبر و یا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. . در مورد این فاش نشده است. البته از قبل می دانستیم که نوتینگ فون (2) یک محصول رده بالا خواهد بود و انتظار می رود تابستان امسال وارد بازار شود.

با این حال، اکنون مجموعه نسبتاً کاملی از مشخصات ادعایی Notting Phone (2) به بیرون درز کرده است و ما می توانیم با ویژگی های این گوشی مورد انتظار بیشتر آشنا شویم. همچنین تصویر رندر شده جدیدی بر اساس جدیدترین تیزر تبلیغاتی این گوشی منتشر شده که نمای پشتی آن را نشان می دهد.

تلفن اطلاع رسانی (2)

Noteing Phone (2) علاوه بر پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، از 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده خواهد کرد. انتظار می رود صفحه نمایش این گوشی یک پنل 6.55 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

از دیگر ویژگی های بالقوه Notting Phone (2) می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) به همراه دو دوربین دیگر اشاره کرد که یکی از آنها احتمالاً از نوع فوق عریض است و دیگری نقش کمکی را ایفا می کند. ظاهراً این تلفن دارای بلندگوهای استریو و NFC نیز خواهد بود. گفته می شود Noteing Phone (2) دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع و بی سیم است. همچنین سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری NothingOS 1.5 به صورت پیش فرض بر روی این گوشی پیاده سازی شده است و تمامی این موارد در بدنه ای درجه یک با روکش شیشه ای در پشت و جلو و فریم آلومینیومی قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.