افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

هشدار کارشناس هواشناسی به جمعیت این مناطق/ پیش بینی بارش شدید در برخی استان ها + اسامی

  • کد خبر : 198877
هشدار کارشناس هواشناسی به جمعیت این مناطق/ پیش بینی بارش شدید در برخی استان ها + اسامی

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و چشم انداز آینده سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار با افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور حاکم خواهد بود. یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در نواحی جنوب غرب و جنوب ابرناکی. […]

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و چشم انداز آینده سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار با افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور حاکم خواهد بود.

یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در نواحی جنوب غرب و جنوب ابرناکی. باران رعد و ضربه باد اتفاق می افتد

در جزایر شمالی خلیج فارس و در شمال بوشهر بارش شدید و دریا مواج و مواج خواهد بود. دامنه فعالیت سامانه بارشی روز دوشنبه استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان و برای جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رگبار و رعدوبرق را در بر می گیرد. و باد شدید پیش بینی می شود.

سه شنبه هفته آینده بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود که سامانه بارشی بعدازظهر سه شنبه از کشور خارج می شود.

توضیحات سیستم: باد نسبتا قوی و افزایش ارتفاع موج

زمان پایان: بعدازظهر جمعه 20/11/1402

نوع خطر: باد نسبتاً شدید (حداکثر سرعت باد تا 26 گره) و حداکثر ارتفاع موج تا 180 سانتی متر با تاکید بر نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس.

حوزه اثر:

جمعه 20/11/1402: مناطق ساحلی و دریایی استان های بوشهر و هرمزگان در خلیج فارس.

اثر خطر: اختلال در ترافیک و فعالیت های دریایی، احتمال شکستن تورهای ماهیگیری و خطر غرق شدن غرق شدگان، احتمال آسیب به تأسیسات ساحلی و دریایی و اختلال در سکوهای نفتی توصیه: ممنوعیت فعالیت های تفریحی و ماهیگیری، محدودیت شناورهای سبک. تمهیدات لازم برای ورود و خروج شناورها به بنادر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.