افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

دست های جذاب استایل را تزئین می کند. از معجزه اکسسوری ها و انگشترهای سبک خود غافل نشوید!

  • کد خبر : 19877
دست های جذاب استایل را تزئین می کند.  از معجزه اکسسوری ها و انگشترهای سبک خود غافل نشوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از قسمت هایی از استایل که باعث جذابیت و زیبایی ظاهر افراد می شود اکسسوری ها و تزیینات است. بنابراین فراموش نکنید همانطور که باید به انتخاب لباس و آیتم های اصلی استایل خود توجه کنید، باید به انتخاب و ترکیب اکسسوری های استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از قسمت هایی از استایل که باعث جذابیت و زیبایی ظاهر افراد می شود اکسسوری ها و تزیینات است. بنابراین فراموش نکنید همانطور که باید به انتخاب لباس و آیتم های اصلی استایل خود توجه کنید، باید به انتخاب و ترکیب اکسسوری های استایل خود نیز توجه کنید. انگشتر یکی از محبوب ترین زیورآلاتی است که در مناسبت های مختلف به عزیزانمان هدیه می دهیم. این نوع زیورآلات از ابتدای تاریخ تا کنون یکی از پرطرفدارترین اکسسوری ها در بین خانم ها بوده است و کمتر کسی را می بینیم که در روز و در مراسم ها انگشتر نبندد. بنابراین اگر می خواهید ظاهر خود را کامل کنید و دستانی زیبا و شیک داشته باشید، بهتر است انگشتر یا دستبند به دست کنید. البته قبل از انتخاب انگشتر بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا انتخاب بهتر و آگاهانه تری داشته باشید. این نوع زیورآلات معمولا به دو گروه انگشتر طلا با نگین یا سنگ و انگشتر طلا بدون نگین تقسیم می شوند.

البته فرقی نمی کند که انگشتر شما از چه نوع فلزی باشد، در هر صورت حلقه ها در دسته بندی هایی قرار می گیرند که در بالا به آن اشاره کردیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع انگشتر و تاثیر آن بر استایل آشنا شوید.

حلقه

انگشتری با نگین یا سنگ؛ دست های زیبا مثل ملکه ها

فراموش نکنید که انگشتر نگین دار همیشه طرفداران بیشتری نسبت به حلقه ساده بدون نگین دارد. انگشتر طلای نگین دار هرگز از مد نمی افتد و برای قرن ها مورد استفاده خانم ها بوده است. برای ساخت این زیورآلات از سنگهای قیمتی مانند مروارید، الماس، طلا، نقره، الماس و یاقوت (یاقوت قرمز، یاقوت سرخ، یاقوت کبود یا یاقوت آبی و…) استفاده می شود. پس فراموش نکنید که سنگ های قیمتی راه خوبی برای رنگ دادن و درخشش به استایل شما هستند، به عنوان مثال اگر شیک و یا کلاسیک لباس می پوشید، این حلقه ها بهترین گزینه برای شما هستند.

حلقه

حلقه

اگر حداقل لباس می پوشید، انگشتر ساده و بدون جواهرات را فراموش نکنید

خوب است بدانید که این نوع انگشترها نسبت به انواع نگین دار جدیدتر هستند، بنابراین اگر لباس های مدرن یا مینیمال می پوشید، این نوع انگشتر انتخاب خوبی برای استایل شما خواهد بود. البته فراموش نکنید که انگشترهای ساده هرگز نمی توانند جایگزین حلقه های کلاسیک و نگین دار شوند. انگشترهای تمام طلا یا بدون نگین به صورت مینیمال و جوان پسند تولید می شوند و در بین نسل جدید محبوبیت بیشتری دارند. در حالی که حلقه های نگین دار و کلاسیک در بین خانم های شیک پوش با استایل رسمی محبوبیت بیشتری دارند.

حلقه

حلقه

راهنمای انتخاب حلقه با توجه به شکل دست

شاید مهم ترین نکته ای که در خرید انگشتر باید به آن توجه کنید مدل انگشتان دست باشد. تجربه نشان داده است که اگر انگشتر را با توجه به شکل و ویژگی های انگشت خود بخرید، قطعا انتخاب خوبی خواهید داشت. مثلاً برای انگشتان بلند و کشیده بهتر است انگشتر ظریف طلا با نگین های ریز بخرید و در عوض نگین های لوزی یا اشکی شکل برای انگشتان کوتاه مناسب است. از طرفی اگر انگشتان پهن و چاقی دارید، بهتر است سراغ گزینه هایی با نگین های مستطیلی، بزرگ و بزرگتر بروید.

حلقه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19877

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.