افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

بیرانوند: مدیرعامل، اسمار را انتخاب کرد/ حاضر نیستم سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 198652
بیرانوند: مدیرعامل، اسمار را انتخاب کرد/ حاضر نیستم سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان این تیم معتقد است که این تیم بهترین نسل را دارد و در آینده به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت. علیرضا بیرانوند پنجشنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال ایران به تهران در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از مردم […]

دروازه بان این تیم معتقد است که این تیم بهترین نسل را دارد و در آینده به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت.

علیرضا بیرانوند پنجشنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال ایران به تهران در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از مردم و کشورم عذرخواهی کنم. ما همه شرمنده ایم. خیلی برنامه ریزی کرده بودیم تا بتوانیم یک جشن بزرگ با هم داشته باشیم. ما خیلی تلاش می کنیم. فکر می‌کردیم می‌توانیم کار خوبی در این فصل انجام دهیم، اما اینطور نبود. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که فکر کردن به آنها سخت است.

وی درباره حذف کره مقابل اردن گفت: اگر تیمی حذف شود خوشحال نمی شویم. تیمی که تیم قدرتمندی را شکست می دهد باید برنامه خوبی داشته باشد. تلاش ما این بود که قهرمان شویم و می خواستیم با کم یا زیاد قهرمان شویم. نمی دانی در برخی زمینه ها چه فشاری داشتیم. در مسابقات اردن گفتند این چه اردویی است. دیدید که اردن و قطر که در یک تورنمنت بودند فینالیست شدند.

بیرانوند افزود: زمانی که مقابل قطر بازی کردیم، آنها مربی متفاوتی داشتند. البته ما مقابل تیمی که فصل قبل قهرمان شده بود و آنها میزبان بودند شکست خوردیم. با این حال من از مردم عذرخواهی می کنم. شاید وقتی ژاپن را شکست دادیم همه فکر می‌کردند که ما برنده می‌شویم، اما تیم ما می‌دانست که کار بزرگی انجام نداده‌ایم و می‌دانستیم که تازه شروع کرده‌ایم.

وی در خصوص عملکرد خوب اکرم عفیف و نقطه ضعف این تیم در خط دفاعی گفت: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. می دانستیم که اگر پیروز شویم بعد از 47 سال تاریخ ساز خواهیم شد. من قاطعانه می گویم که این نسل بهترین نسل تاریخ ماست. هیچ تیمی در این 10-12 سال اینقدر متحد نبود. مطمئنم تا یکی دو ماه دیگر این اتفاق را فراموش نمی کنم. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که تمرکز شما را از دست می دهد.

دروازه بان تیم ملی درباره عملکرد قلانوی گفت: مطمئن باشید با این تیم به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت. این بچه ها اتفاقات بزرگی را در جام جهانی رقم می زنند. ما تیمی بودیم که می توانستیم به راحتی قهرمان شویم. این تیم آینده خوبی دارد و جوانان خوبی نیز به ما خواهند پیوست.

وی در خصوص انتخاب اسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: ما در تیم ملی بودیم که این اتفاقات افتاد. من نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم. مدیریت باشگاه حق انتخاب داشت و حالا باید به قراردادمان عمل کنیم. من خودم را قادر به انتخاب سرمربی پرسپولیس نمی دانم یا بخواهم وارد یک باند شوم. اگر اینجا هستم به این دلیل است که وارد حاشیه نشدم و کسی را نداشتم. من دنبال چیزی نیستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچکس جرات تعیین تکلیف به آنها را ندارد. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده است و مطمئن باشید هر چه که می گذاشتند جانمان را برای تیم می گذاشتیم. اسمار دو سال است که در پرسپولیس است و این تیم را می شناسد. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را با او داشته باشیم.

بیرانوند در پایان درباره این هوادار فوت شده پس از حذف ایران گفت: به خانواده وی تسلیت می گویم. اتفاقا همه مردم ناراحت شدند. 90 درصد مردم آماده جشن بودند. ما شرمنده شهر هستیم و عمیق ترین تسلیت خود را به این خانواده ابراز می کنیم. امیدوارم این چیزا دیگه تکرار نشه

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)