افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

کاغذهای شیک و جذاب 1402 را بشناسید; فراموش نکنید که کاغذ خط دار را پر از رمز و راز تنظیم کنید!

  • کد خبر : 19865
کاغذهای شیک و جذاب 1402 را بشناسید;  فراموش نکنید که کاغذ خط دار را پر از رمز و راز تنظیم کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید کمی عجیب باشد اما معمولا هر خانمی به مهمانی یا زیر عبایش می رود، اولین گزینه ای که به ذهنش می رسد کاغذ است. این لباس یکی از اصلی ترین لباس های مردانه است، اما زنان نیز با این کشف بزرگ در دنیای مد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید کمی عجیب باشد اما معمولا هر خانمی به مهمانی یا زیر عبایش می رود، اولین گزینه ای که به ذهنش می رسد کاغذ است. این لباس یکی از اصلی ترین لباس های مردانه است، اما زنان نیز با این کشف بزرگ در دنیای مد بیگانه نیستند. البته وقتی این نام را می شنویم، بیشتر ما به نسخه های سفید ساده فکر می کنیم، اما در رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلف موجود هستند. در نتیجه، مهم نیست که در کمد خود چه نوع لباسی دارید، هنوز راه های زیادی برای ترکیب آن وجود دارد. حال اگر می خواهید لباس های مدرن و زیبا بپوشید بهتر است بدانید که کاغذ راه راه یا کاغذ براق دو ترند دوست داشتنی سال جدید هستند که در هر باند شو یا کلکسیون جدید دیده می شود. می توانید این دو کاغذ را با هزاران ترکیب کژوال یا رسمی که وجود دارد امتحان کنید، مثلاً می توانید آن کاغذ راه راه را زیر لباس خود بپوشید یا حتی لباس اصلی استایل خود باشید.

یکی از رایج ترین روش های پوشیدن بلوز پوشیدن یک تاپ ساده در زیر آن و پوشیدن بلوز به عنوان دکمه باز در جلو است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کفش های راه راه و رازهای ترکیب آن ها آشنا شوید.

کاغذ راه راه

کاغذ خط دار را چگونه قرار دهیم؟

یکی از ویژگی های مثبت لباس های کاغذی این است که این لباس ها به راحتی با وسایل دیگر ترکیب می شوند و می توان گفت محدودیتی در ترکیب آن ها نخواهید داشت. البته فراموش نکنید که ترکیب کاغذهای راه راه کمی دشوارتر است زیرا این کاغذها روی زمینه خود طرحی دارند، بنابراین برای ترکیب آنها باید نکاتی را رعایت کنید. برای مثال بهتر است آنها را با عناصر ساده ترکیب کنید، به این معنا که شنل یا تاپی که برای این مدل انتخاب می کنید ساده باشد. البته این قانون در مورد شال یا حتی شلوار نیز صدق می کند.

کاغذ راه راه

کاغذ راه راه

چرا دکمه های کاغذ در سمت چپ هستند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا طراحی کاغذها به گونه ای است که دکمه ها همیشه در سمت چپ قرار دارند. زیرا در قدیم زنان مرفه و طبقه بالا لباس خود را نمی پوشیدند; رایج ترین بحث در مورد دکمه های چپ خانم ها هم همین است! زنان مرفهی که کنیزهای مخصوصی برای پوشاندن لباس های خود داشتند، در سمت چپ لباس خود دکمه هایی داشتند تا کنیز راست بتواند راحت تر دکمه های آن را بپوشاند. در نتیجه این مشکل این مدل طراحی شد و جالب است بدانید که این طرح امروزه نیز به شکل قدیمی و سنتی خود وجود دارد و هیچ تغییری نکرده است.

کاغذ راه راه

کاغذ راه راه

کاغذ راه راه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید یک انتخاب حساب شده داشته باشید، باید بدانید که کاغذ یکی از اقلام ضروری و همه جا در پوشاک دخترانه و زنانه است. بنابراین اگر می خواهید زیبا و جذاب به نظر برسید، بهتر است کاغذ خود را با توجه به اندام و فرم بدن خود انتخاب کنید، مثلاً کاغذ ساده برای هر تیپ بدنی مناسب است، اما کاغذ طرح دار ممکن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد. چربی مردم چون چاق تر به نظر می رسد. البته به خاطر داشته باشید که کاغذ خط دار از این قاعده مستثنی است و برعکس عمل می کند، یعنی به دلیل طرح راه راه عمودی، افراد را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

کاغذ راه راه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.