افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

طرح 184 میلیارد تنی برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود

  • کد خبر : 198424
طرح 184 میلیارد تنی برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در ایام دهه فجر 62 پروژه توزیع برق در استان سمنان به بهره برداری می رسد، گفت: مجموع اعتبارات این پروژه ها 184 میلیارد و 845 میلیون تومان برآورد شده است. . وی با بیان اینکه پروژه های دهه فجر امسال در توزیع […]

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در ایام دهه فجر 62 پروژه توزیع برق در استان سمنان به بهره برداری می رسد، گفت: مجموع اعتبارات این پروژه ها 184 میلیارد و 845 میلیون تومان برآورد شده است. .

وی با بیان اینکه پروژه های دهه فجر امسال در توزیع کل برق در شش محور تعریف شده است افزود: در دهه فجر 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در کل استان به بهره برداری می رسد.

مدیر کل توزیع برق استان سمنان پس از اشاره به اینکه در حوزه ساخت تجهیزات شبکه در دهه فجر 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: در حوزه تامین برق مسکن ملی، شش پروژه با اعتبار 95 میلیارد تومان و در حوزه اصلاح و بهینه سازی هفت پروژه با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح می شود.

حسینی نژاد با بیان اینکه در کل استان سمنان 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان در زمینه تبدیل کابل ها به کابل های خود نگهدار افتتاح می شود، گفت: در طول سال هشت پروژه بهسازی شبکه با اعتبار افتتاح می شود. 37 میلیارد و 300 میلیون تومان. دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهری راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر فاز دوم پروژه ساختمان عملیاتی منطقه میامی در مجتمع توزیع برق استان سمنان افتتاح می شود، افزود: با توجه به اینکه میامی منطقه ای محروم بود، ساخت این ساختمان می تواند وضعیت را بهبود بخشد. در زمینه برق این حوزه مفید خواهد بود.

مدیرکل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه هشت پروژه برق در شهرستان سمنان افتتاح می شود، تاکید کرد: ۱۴ پروژه در گرمسار، هشت پروژه در دامغان، ۱۱ پروژه در شاهرود و بسطام، پنج پروژه در مهدیشهر، هفت پروژه در میامی و چهار پروژه. در آرادان و سرخه: طرح اجرا و به بهره برداری می رسد.

حسینی نژاد با بیان اینکه این پروژه ها باعث شده تا بتوانیم 660 کیلومتر شبکه کابلی خودپایدار در سراسر استان سمنان داشته باشیم، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 184 پنل خورشیدی در استان سمنان در قالب طرح های حمایتی نصب شده است. در دهه فجر راه اندازی می شود.

وی از تامین برق طرح نهضت ملی مسکن به میزان 680 باکس در کل استان سمنان خبر داد و افزود: هیچ مانعی برای تامین برق مورد نیاز نهضت ملی مسکن در اقصی نقاط استان استان سمنان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.