افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

استایل حداکثری و عجیب نسیم ادبی در دهه فجر; کی فکرش رو میکرد که خواهر شهرزاد اینقدر جسور باشه!

  • کد خبر : 19829
استایل حداکثری و عجیب نسیم ادبی در دهه فجر;  کی فکرش رو میکرد که خواهر شهرزاد اینقدر جسور باشه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز نسیم ادبی متولد 25 شهریور 1355 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. نسیم ادبی از 17 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و برای اولین بار در سال 1372 با ایفای نقش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز نسیم ادبی متولد 25 شهریور 1355 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. نسیم ادبی از 17 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و برای اولین بار در سال 1372 با ایفای نقش در نمایش تنبور به کارگردانی هادی مرزبان وارد عرصه بازیگری شد. نسیم ادبی در سریال شهرزاد که از شبکه نمایش خانگی پخش شد در نقش حمیرا بازی کرد و توانست پتانسیل بازیگری خود را به نمایش بگذارد و در بین مردم محبوب شود. جالب است بدانید که این بازیگر با استعداد اخیراً با استایل های مکس و شلوغی که می پوشد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. او در انتخاب لباس هایش جسورانه تصمیم می گیرد و می توان گفت از پوشیدن لباس های اغراق آمیز با برش ها و طرح های عجیب و غریب ترسی ندارد. یکی از ویژگی های استایل ماکسیمال، پوشش لایه لایه است که البته این استایل را به استایل بوهمی نزدیکتر کرده است.

نسیم ادبی بیشتر اوقات لباس های لایه باز و پرمشغله می پوشد و به همین دلیل می توان گفت که طرفدار استایل های حداکثری و جسورانه است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از سبک های جدید و جذاب نسیم ادبی آشنا شوید.

نسیم ادبی

نسیم ادبی، کاملا شیک و جسور، در جشنواره فیلم فجر

نسیم ادبی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با استایل های متفاوت و عجیب خود ثابت کرد زنی جسور و با اعتماد به نفس است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید او برای یکی از روزهای این جشنواره کتی خاص با طرحی عجیب و برش های اغراق آمیز انتخاب کرده و آن را با شلوار گونی مانند سفید به تن کرده است. جالب است بدانید که زیاده روی، نوآوری، پیچیدگی، بی دقتی و فرم های اغراق آمیز از مهم ترین ویژگی های سبک حداکثری است. درست برعکس مینیمال زیرا در سبک مینیمال همه چیز از برش لباس گرفته تا جنس و طرح پارچه ها بر سادگی و سهولت استفاده و استفاده بهینه از متریال و پارچه تاکید دارد در حالی که در استایل ماکزیمال همه این موارد قوانین زیر پا گذاشته شده و لباس ها می توانند پر از طرح ها، تزئینات و تجمل باشند.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

سبک لایه ای و چرم از نسیم ادبی. فجر همه انگشتان در دهان می مانند!

یکی از سبک های جنجالی و لایه لایه چهلمین جشنواره فجر را می توان متعلق به نسیم ادبی دانست. این بازیگر با استایل خود و لباس هایی که در این دوره از جشنواره به تن داشت همه را ول کرد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید او در یکی از روزهای این مراسم دامن چرمی با چکمه های چرمی بلند و لباس ماکسی با چاپ به تن کرده و لباس جسورانه خود را بیش از پیش برجسته کرده است. پوشیدن لایه ها تا حدی به دو سبک بوهمی و مکس اشاره دارد، اما از آنجایی که مکس بر تجمل، فرم گرایی و زرق و برق و طرح های سنتی و بومی در بوهمی تاکید دارد، می توان گفت حداکثر پوشیدن نسیم ادبی است.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

سبک نسیم ادبی در دنیای خارج از سینما

نسیم ادبی در روز تولد یا در مجالس دوستانه خود مانند مجالس رسمی لباس حداکثری و لایه باز می پوشد، به عنوان مثال می توان به جلیقه سفید طرحی که در تصاویر زیر می بینیم و یا کت و پالتو آبی چریکی اشاره کرد. شلواری که هم از نظر طرح و هم از نظر طرح و رنگ مانند سایر لباس هایش اغراق آمیز و منحصر به فرد است. حداکثر سبک به سبک هایی اطلاق می شود که لوازم جانبی تا حد امکان در آنها استفاده می شود. نسیم ادبی در تمام تیپ های خود از زیورآلات و اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق استفاده می کند که او را به این استایل نزدیکتر می کند.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک نسیم ادبی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.