افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عکس پدر و مادر واقعی سارا و نیکای از سریال پایتخت / دوقلوهایی که حذف شدند!

  • کد خبر : 198286
عکس پدر و مادر واقعی سارا و نیکای از سریال پایتخت / دوقلوهایی که حذف شدند!

سارا و نیکا فرقانی اصالتاً متولد 17 مرداد 1392 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یک سال نداشتند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. نیکا که در حال حاضر در سوئد زندگی می کند یک دقیقه از سارا بزرگتر است. در ادامه این مطلب […]

سارا و نیکا فرقانی اصالتاً متولد 17 مرداد 1392 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یک سال نداشتند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. نیکا که در حال حاضر در سوئد زندگی می کند یک دقیقه از سارا بزرگتر است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشم را در سری فیلم ها و سریال ها، زندگینامه و اطلاعات شهزادی سارا و نیکا فرقانی مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 17 مرداد 1382 در تهران بازیگر هستند. آنها دانش آموزان دبیرستانی در سوئد هستند که از دوران کودکی بازیگری را تجربه کرده اند و حالا فقط در سریال پایتخت بازی می کنند و به شهرت رسیده اند.

در مورد تحصیلات سارا و نیکا اطلاعاتی در دسترس نیست، اما سارا هنگام تحصیل در سوئد در مورد روال مدرسه در آنجا گفت که کلاسی برای ملیت های مختلف وجود دارد. مثلاً کلاسی برای ایرانی ها بود که 2 خواهر دوقلو در آن درس می خواندند و پس از مدتی به صلاحدید معلم خود کلاس زبان سوئدی را هم راه انداختند و به این ترتیب با بچه های دیگر زبان مشترک داشتند. ملیت ها. آنها سوئدی ها را ساختند

سریال «زندگی از نو» به کارگردانی نادر مقدس اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا در سال 1393 بود که 8 ماهه بودند. آنها در این سریال نقش 2 خواهری را بازی کردند که در کودکی از هم جدا شده بودند که یکی متعلق به خانواده ای ثروتمند و دیگری متعلق به خانواده ای مذهبی بود.

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت برای ساخت فصل اول که از سال 1388 از تلویزیون پخش می شود به دنبال دختران دوقلو 7 و 6 ساله بود که در سریال پایتخت آنها را به سیروس مقدم معرفی کرد.

پس از تست بازیگری در دفتر برزو نیک نژاد، فیلمنامه نویس، برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند. آنها در این مجموعه تلویزیونی نقش دوقلوهای خانواده نقی معمولی را بازی کردند. محسن تنابنده در نقش پدر سارا و نیکا نقش نقی را ایفا کرد و ریما رامین فر مادر سارا و نیکا در این سریال با نام هما بود که مقابل دوربینی به همین نام در پایتخت ظاهر شد.

مهاجرت سارا و نیکا به سوئد

پس از فصل دوم حضور در پایتخت یعنی از سال 1392، خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دخترانشان به سوئد مهاجرت کردند تا تحصیلات سارا و نیکا در این کشور به پایان برسد. در ابتدا حضور در سوئد برای آنها بسیار سخت بود اما پس از مدتی با هم دوست شدند و با محیطی که آنها را احاطه کرده بود آشنا شدند.

شهرت سارا و نیکا با سریال پایتخت

در نوروز 1390 اولین سری از سریال پایتخت از شبکه یک پخش شد که کم کم با پخش فصل دوم، سوم و چهارم پایتخت سارا و نیکا بیشتر دیده شدند و به شهرت رسیدند به خصوص فصل سوم پایتخت که مخابره شد. . سارا و نیکا در نوروز 1393 به مخاطبان بیشتری عرضه کردند.

سارا و نیکا

پدر و مادر واقعی سارا و نیکا فرقانی

پدر سارا و نیکا فرقانی فوتبالیست بود و 15 سال در تیم های عقاب و راه آهن در لیگ جوانان بازی کرد اما در فوتبال حادثه ای برای او اتفاق افتاد و دیگر نتوانست فوتبال بازی کند. نسرین جلیلی نام مادر سارا و نیکا معروف به دوقلوهای پایتخت است که با ادامه بازیگری و حضور دخترانش در سریال پایتخت به دلیل آسیب رساندن به تحصیلات موافق نبود و دخترانش مخالف بودند. به نظر آنها آنها در مدرسه عقب می مانند.

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.