افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

حلقه های سیاه زیر چشم خود را از بین ببرید / پرکننده ها را روی سر خود قرار ندهید، آن را طبیعی کنید

  • کد خبر : 198283
حلقه های سیاه زیر چشم خود را از بین ببرید / پرکننده ها را روی سر خود قرار ندهید، آن را طبیعی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها که شب ها می خوابید و صبح ها از خواب بیدار می شوید روش جدیدی برای زیبایی کشف شده است و یهو نون متخصص زیبایی و زیبایی به روغن روی آورده و جالب است که تمام راه های ارائه شده می تواند از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها که شب ها می خوابید و صبح ها از خواب بیدار می شوید روش جدیدی برای زیبایی کشف شده است و یهو نون متخصص زیبایی و زیبایی به روغن روی آورده و جالب است که تمام راه های ارائه شده می تواند از دو طریق می توان آن را دنبال کرد، مثلاً چشم گربه ای را می توان با جراحی انجام داد، می توان آن را دائمی کرد و با هنر دست آرایشگر که موقتی است و یا حتی داشتن لب های بزرگ با تزریق می توان به آن دست یافت. . ژل، و همچنین می توان با یافتن پاسخ این سوال که چگونه لب های خود را با رژ لب بزرگ کنیم، به آن دست یافت. کانیم حتی متوجه شد که بستگی به شما دارد که کدام را انتخاب کنید، اما پیشنهاد می کنیم به سراغ روش های غیر تهاجمی بروید. زیرا برای شما عارضه خاصی ایجاد نمی کند.

اما یک چیزی که وجود دارد این است که رسیدن به زیبایی از راه های طبیعی نیاز به تلاش زیادی دارد و نیاز به صبر دارد، برای این کار باید آن را روی لب های خود استفاده کنید، البته ممکن است در عین حال نتیجه کار را نبینید. روز بعد و بعد از مدتی کار شما نتیجه اش را نشان می دهد، اما مهم این است که کار در نهایت بسیار خوب است، اما برای این منظور باید پشتکار خود را نشان دهید، زیرا راه های طبیعی حتی از روش های تهاجمی هم هزینه کمتری دارند. آنهایی که حال در این مقاله می خواهیم در مورد راه های از بین بردن سیاهی دور چشم با شما صحبت کنیم، این روش بسیار بهتر از پرکننده های زیر چشم است، پس با ما همراه باشید.

استفاده از گلاب برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

یکی از مهم ترین خواص گلاب تجمع دلمه است که می تواند رنگ پوست شما را روشن تر کند بنابراین با اسپری روزانه گلاب به دور چشم می توانید تاثیر فوق العاده آن را برای از بین بردن سیاهی دور چشم تجربه کنید. این را هم اضافه کنیم که اگر کمی گلاب داخل چشم خود بریزید، جای نگرانی نیست زیرا این ماده می تواند چشمان شما را بدون آسیب رساندن به آن ها شستشو دهد.

علاوه بر اسپری گلاب به دور چشم، می توانید از پنبه مرطوب شده با این ماده نیز استفاده کرده و به مدت یک ربع روی چشمان خود قرار دهید و پس از برداشتن آن نیازی به شستشوی ناحیه نیست.

حلقه های سیاه زیر چشم را از بین ببرید.

برای رفع سیاهی زیر چشم از چای سیاه استفاده کنید.

یکی از درمان های خانگی برای رفع سیاهی و سیاهی دور چشم استفاده از چای سیاه است زیرا کافئین موجود در چای به طرز شگفت انگیزی سیاهی دور چشم را از بین می برد و پوست را شاداب تر و جوان تر نشان می دهد. چای سیاه همچنین پف کردگی را از بین می برد و کافئین موجود در آن از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و روند پیری را کند می کند.

برای استفاده باید دو عدد چای کیسه ای را به مدت پنج دقیقه در آب جوش قرار دهید و بعد از این مدت حدود بیست دقیقه در فریزر قرار دهید تا خنک شوند و پس از برداشتن به آن آب اضافه کنید. و آنها را زیر چشمان خود قرار دهید. می توانید این کار را سه بار در هفته و هر بار به مدت یک ربع تا بیست دقیقه انجام دهید.

حلقه های سیاه زیر چشم را از بین ببرید.

کمپرس سرد برای از بین بردن سیاهی زیر چشم.

اگر می خواهید یک درمان فوری و از قضا تشنه به خون برای از بین بردن سیاهی دور چشم پیدا کنید، توصیه ما استفاده از کمپرس سرد است که علاوه بر رفع سیاهی و پف، باعث انقباض رگ های خونی شما می شود. سیاهی زیر چشم های متورم نیز باعث از بین رفتن آن ها می شود. استفاده از این روش بسیار آسان است و می توانید با استفاده از یک خیار سرد که به تازگی از یخچال خارج کرده اید، یک بسته یخ، یک قاشق چای خوری سرد که در فریزر بود یا حتی یک بسته سبزیجات منجمد که از یخچال خارج کرده اید، این کار را انجام دهید. یخچال. فریزر اما بهتر است آنها را با پارچه بپیچید و سپس زیر چشم خود قرار دهید.

حلقه های سیاه زیر چشم را از بین ببرید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.