افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

افزایش شدید کارمزدهای شبکه اتریوم همزمان با رشد نجومی میم کوین PEPE است.

  • کد خبر : 19824
افزایش شدید کارمزدهای شبکه اتریوم همزمان با رشد نجومی میم کوین PEPE است.

رشد نجومی میم کوین PEPE در هفته های اخیر باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران خرد به سمت این ارز دیجیتال هجوم آورند. این موضوع باعث شده است که شبکه زیرساخت این میم کوین یعنی اتریوم بسیار شلوغ شده و هزینه گاز روزانه شبکه اتریوم به بالاترین سطح در 12 ماه گذشته رسیده است. گزارش […]

رشد نجومی میم کوین PEPE در هفته های اخیر باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران خرد به سمت این ارز دیجیتال هجوم آورند. این موضوع باعث شده است که شبکه زیرساخت این میم کوین یعنی اتریوم بسیار شلوغ شده و هزینه گاز روزانه شبکه اتریوم به بالاترین سطح در 12 ماه گذشته رسیده است.

گزارش کردن میز سکهقیمت memecoin PEPE در روزهای اخیر به قدری (حدود 11000 درصد) افزایش یافته است که ارزش کل بازار آن به بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است و آن را در رتبه 42 جدول رتبه بندی ارزهای دیجیتال قرار داده است. افزایش حجم معاملات PEPE با فهرست کردن آن در صرافی بایننس ساعت 21:30 شب گذشته به وقت تهران شکل جدی تری به خود گرفت به طوری که حجم معاملات PEPE در 24 ساعت گذشته به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده است.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

از آنجایی که قرارداد هوشمند این توکن در شبکه اتریوم قرار دارد، هجوم خریداران به PEPE برابر است با ازدحام شبکه اتریوم و افزایش کارمزد تراکنش (کارمزد GasFi).

میانگین (نقطه میانی بین حد بالا و پایین در یک روز) هزینه گاز تراکنش شبکه اتریوم به بالاترین سطح خود در 12 ماه گذشته رسیده است که 87 Gwei است. این هزینه از زمان تولد PEPE در 18 آوریل حدود 50 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر، به بزرگترین استخر نقدینگی مرتبط با جفت PEPE-WETH در مبادلات غیرمتمرکز UniSwap تبدیل شده است. یکی از تحلیلگران Anchin با تجزیه و تحلیل تراکنش های PEPE در Uniswap به این نتیجه رسید که تنها در این DEX حدود 5300 اتر به ارزش حدود 10 میلیون دلار برای تراکنش ها در 3 هفته گذشته گاز گرفته شده است.

کاربران باید توجه داشته باشند که PEPE مانند سایر میم کوین ها کاربرد خاصی را دنبال نمی کند و افزایش و کاهش قیمت آن عموماً توسط نهنگ ها و ایجاد فومو در سرمایه گذاران خرد انجام می شود. بنابراین توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال با ریسک بسیار بالایی همراه است و توصیه نمی شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-06 10:29:36

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.