افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

قطع شدن اینترنت در پاکستان همزمان با انتخابات

  • کد خبر : 198197
قطع شدن اینترنت در پاکستان همزمان با انتخابات

به گفته بازار، دولت سرویس اینترنت را در سراسر پاکستان به طور موقت مسدود کرده است تا “از هرگونه حادثه ناگوار به دلیل تهدید تروریسم جلوگیری شود.” در بیانیه وزارت کشور پاکستان آمده است: حملات تروریستی اخیر در آستانه انتخابات در برخی از مناطق پاکستان قربانیان بسیاری از مردم بیگناه شد، بنابراین اتخاذ تدابیر پیشگیرانه […]

به گفته بازار، دولت سرویس اینترنت را در سراسر پاکستان به طور موقت مسدود کرده است تا “از هرگونه حادثه ناگوار به دلیل تهدید تروریسم جلوگیری شود.”

در بیانیه وزارت کشور پاکستان آمده است: حملات تروریستی اخیر در آستانه انتخابات در برخی از مناطق پاکستان قربانیان بسیاری از مردم بیگناه شد، بنابراین اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای امنیت جان شهروندان و انتخابات امری اجتناب ناپذیر است. صلح آمیز

وزارت امور داخله پاکستان افزود که دولت تصمیم گرفت به طور موقت اینترنت را در سراسر پاکستان قطع کند تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجامع ملی و ایالتی پاکستان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در بیش از 90 هزار شعبه رای گیری در سراسر این کشور تحت شدیدترین تدابیر امنیتی آغاز شد.

شورای حقوق بشر پاکستان به عنوان یک نهاد مستقل از تصمیم دولت مبنی بر قطع اینترنت ابراز نگرانی کرد و اعلام کرد که این تصمیم بر شفافیت انتخابات تاثیر می گذارد.

این شورا تصریح کرد: ارائه خدمات تلفن همراه در روز انتخابات یک نیاز اساسی در پاکستان است و از کمیسیون انتخابات و دادگاه عالی پاکستان تقاضا داریم که سریعا به این موضوع رسیدگی کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان دیروز از بسته شدن یک روزه گذرگاه های مرزی مشترک با جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه خبر داد و دلیل آن را «تامین امنیت کامل انتخابات» اتباع دانست.

دیروز (چهارشنبه) و یک روز مانده به انتخابات سراسری پاکستان، مردم این کشور شاهد یک روز خونین بودند. دو انفجار تروریستی روز چهارشنبه در شهرهای سیف الله و پاشین واقع در ایالت بلوچستان رخ داد که در جریان این انفجارها 24 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.