افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

500 واحد صنعتی در اصفهان به چرخه تولید بازگشتند

  • کد خبر : 197808
500 واحد صنعتی در اصفهان به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش خبرنگار بازار سید رضا مرتضوی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و واگذاری زمین به خانواده های دارای چهار فرزند در شهرستان بهارستان که در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانان انجام شد. ، گفت: قبل از انقلاب شاخص های زیادی به زندگی مردم مربوط می شد. در مقایسه با […]

به گزارش خبرنگار بازار سید رضا مرتضوی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و واگذاری زمین به خانواده های دارای چهار فرزند در شهرستان بهارستان که در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانان انجام شد. ، گفت: قبل از انقلاب شاخص های زیادی به زندگی مردم مربوط می شد. در مقایسه با میانگین جهانی و حتی کشورهای توسعه نیافته، تحقیرآمیز و کم بود.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایجاد زیرساخت های لازم برای کسب دانش و آگاهی مردم در نظر گرفته شد، تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در این مدت جمعیت بالای 15 سال به 94 سال و جوان رسید. مردم و زنان به 94 رسیدند. 99 درصد دانش و سواد کسب شده است که این رقم بالاتر از سایر کشورهای منطقه است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان ملل، سریع ترین رشد باسوادی در 40 سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، گفت: زمانی پزشکان ما ایرانی نبودند و اصفهان پزشکانی از کشورهایی مانند بنگلادش داشت. هند و پاکستان، اما امروز 60 نفر هستند. ما تجهیزات اتاق عمل را به سراسر جهان صادر می کنیم.

وی با بیان اینکه ایران یکی از بهترین کشورهای دنیا در حوزه پزشکی و بهداشتی است، گفت: سال گذشته هزار گردشگر پزشکی در بیمارستان زینبیه اصفهان داشتیم.

مرتضوی تاکید کرد: امروز در حوزه نظامی در بسیاری از عرصه های نظامی جزو کشورهای اول دنیا هستیم و این باعث می شود در زمان جنگ نتوانیم سیم خاردار، چکمه و سلاح تهیه کنیم.

مرتضوی بیان کرد: حدود 500 واحد صنعتی در استان اصفهان که از تولید خارج شده بودند در دو سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند، گفت: طرح توسعه یک هزار و 740 واحد صنعتی در اصفهان نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: انتقال آب از دریای عمان در 28 جبهه انجام می شود و در یک سال 500 کیلومتر از هزار کیلومتر خط تکمیل شده است اما دشمن اجازه نمی دهد اخبار امیدوارکننده به گوش مردم برسد. مردم. .

استاندار اصفهان با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید اتفاقات خوبی افتاده است، تصریح کرد: در استان اصفهان چندین مرحله واگذاری زمین برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند انجام شده و در مسیر تامین قرار دارد. زمین.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.