افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اولین خودروی وارداتی در کیش ثبت ملی شد

  • کد خبر : 197584
اولین خودروی وارداتی در کیش ثبت ملی شد

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، «رحیم سرهنگی» مدیرکل این سازمان منطقه آزاد کیش وی روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: پس از تلاش های مستمر، مجوز واردات خودرو به منطقه ازاد تجاری اولین بار در بین مناطق آزاد کشور در جزیره زیبای کیش اجرا شد. وی ادامه داد: چند کامیون به […]

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، «رحیم سرهنگی» مدیرکل این سازمان منطقه آزاد کیش وی روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: پس از تلاش های مستمر، مجوز واردات خودرو به منطقه ازاد تجاری اولین بار در بین مناطق آزاد کشور در جزیره زیبای کیش اجرا شد.

وی ادامه داد: چند کامیون به صورت آزمایشی وارد جزیره شدند و پس از طی مراحل قانونی اولین خودروی وارداتی توانست پلاک ملی مناطق آزاد را دریافت کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم ناوگان حمل و نقل عمومی را نوسازی کنیم افزود: خوشبختانه خودروهای شخصی و تاکسی ها نیز از هیات دولت تاییدیه گرفته اند و آیین نامه آنها در حال تدوین است.

«وحید زارع فخری» معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشحالیم که اعلام کنیم دولت به عهد خود با مردم کیش و این خودرو عمل کرد. تویوتا هایاس است که یک ماشین است.” تجاری است، ثبت ملی منطقه آزاد کیش را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: با تشریفات و مذاکرات 24 ساعته، مسیر واردات خودروهای تجاری وارداتی به جزیره بر اساس ضوابط مناطق آزاد انجام می شود تا این روند سریعتر انجام شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: گواهینامه استاندارد و صلاحیت زیست محیطی خودروهای وارداتی در خود جزیره کیش صادر می شود و این صدور نیز به تایید سامانه راهداری کیش تهران رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از واردات اولین خودروی ثبت ملی از منطقه آزاد به کیش، نوسازی پارک حمل و نقل عمومی انجام شود.

لازم به ذکر است که با توجه به عدم واردات خودروهای داخلی و خارجی به کیش، این جزیره در این زمینه به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی که مطالبه عمومی در این جزیره محسوب می شود، دچار مشکل شده است.

خبر آغاز واردات خودرو به جزیره کیش تاثیر مثبتی در فضای مجازی داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.