افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

استایل بوهو طراحی دوست داشتنی دارد اما خانم ها اشتباه می کنند / بوهو این یکی را دوست دارد نه آن چیزی که شما می پوشید

  • کد خبر : 197444
استایل بوهو طراحی دوست داشتنی دارد اما خانم ها اشتباه می کنند / بوهو این یکی را دوست دارد نه آن چیزی که شما می پوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون منزل انواع مختلفی دارد و همچنین سبک ها. سبک های دکوراسیون زیادی توسط طراحان داخلی بر اساس اصول و البته سلیقه آنها ساخته می شود و افراد برای نظم بخشیدن به زندگی خود از این سبک ها پیروی می کنند. به عنوان مثال یکی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون منزل انواع مختلفی دارد و همچنین سبک ها. سبک های دکوراسیون زیادی توسط طراحان داخلی بر اساس اصول و البته سلیقه آنها ساخته می شود و افراد برای نظم بخشیدن به زندگی خود از این سبک ها پیروی می کنند. به عنوان مثال یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون بوهو نام دارد که به دلیل فضای جذابی که به هر خانه ای می دهد در بین مردم بسیار محبوب است. اما مشکل اینجاست که اگر بخواهیم این سبک را در خون خود پیاده کنیم، احتمالاً مانند اکثر مردم دچار اشتباه می شویم.

اما نگران نباشید! زیرا در این مقاله قصد داریم با این خطاها روبرو شده و آنها را برطرف کنیم. به این ترتیب ما یک خانه واقعا جذاب به سبک بوهو داریم.

استایل بوهو چیست؟

سبک بوهو یا بهتر است بگوییم «بوهمین» یا «بوهمین» یکی از سبک هایی است که فضایی بسیار خلاقانه و ساده اما در عین حال فوق العاده جذاب را برای مخاطبان خود ایجاد می کند. در این سبک هر یک از عناصر و اجزاء داستان و روایت خاص خود را دارند و جلوه ای متنوع به فضای شما می بخشند. مثلا پارچه های تزیینی شبیه قالی و فرش یا مبلمان راحت و لوسترهای چوبی.

البته سبک بوهو برای اتاق خواب ها نیز به خوبی جواب می دهد، به خصوص اتاق هایی که می خواهید فضایی آرام و دلنشین داشته باشید.

From-8x10-to-9x12_-4-Reasons-to-increase-the-rug-in-your-Your-rug-2

اما چگونه می توان استایل بوهو را وارد خون خود کرد؟

سبک بوهو از عناصر نرم اما در عین حال جسورانه و غیر متعارف تشکیل شده است! در واقع قانون سختگیرانه ای برای طراحی این فضا وجود ندارد، اما باز هم با اجرای یک سری عناصر خاص روی میز می توانید به این سبک منحصر به فرد دست پیدا کنید. به عنوان مثال، بیایید از پارچه های مخملی و نورپردازی ملایم برای ایجاد فضایی دنج استفاده کنیم. در مرحله بعد رنگ و طرح فضا را با کوسن، قالیچه و پرده های چشم نواز تزیین کنید. و در نهایت، بیایید از عناصری مانند شمع و گیاهان برای تکمیل سبک بوهو خود در خانه استفاده کنیم!

خیلی راحت و شیرین!

بوهو-دکوراسیون-نکات

اما اشتباهات در سبک بوهو; از فرش زیاد استفاده نکنید

یکی از اشتباهات رایج مردم استفاده از اقلام حصیری زیاد در استایل بوهو است. اگر می خواهید حصیر را در خون خود ببینید، از آن استفاده کنید، مشکلی نیست، اما نه زیاد! در عوض از وسایلی که در کنارشان بافت های متفاوتی دارند کمک بگیرید و سپس ببینید چقدر زیبا هستند.

به عنوان مثال در کنار وسایل حصیری از وسایل فلزی یا چوبی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید این حرکت را در اتاق نشیمن انجام دهید، مبلمان حصیری کافی است.

تحت عنوان

بوهو مینیمال نیست! رنگ ها را تغییر دهید و خنثی نشوید.

خوب، بوهو اغلب رنگ هایی مانند قهوه ای مایل به زرد، بژ و کرم را فرا می خواند و آنها را تزئین می کند. به عنوان مثال مانند آویزهای لوکس که البته اگر در این اکسسوری ها فقط از رنگ های خنثی استفاده کنید، بوهو را زیر سوال می برید زیرا رعایت این سطح از سادگی در رنگ مینیمالیستی نیست.

به عنوان مثال پیشنهاد ما این است که برای اتاق خواب از رنگی مانند مرجانی، مریم گلی یا خردلی استفاده کنید و برای اتاق نشیمن اگر به رنگ های خنثی علاقه دارید حتما از چوب و ملحفه های طبیعی برای حاشیه و با عناصری مانند رنگارنگ استفاده کنید. عناصر. ، کوسن ها و آثار هنر را به طراوت خون خود بیافزایید تا خانه جسارت شود و جلو نرود.

تحت عنوان

به سبک های دیگر نیز توجه کنید. بوهو شما را زندانی نمی کند

استایل بوهو به گرم و شاد بودن معروف است و می توان آن را به خوبی با استایل های دیگر ترکیب کرد. لازم نیست خود را به طراحی اتاق خواب خود محدود کنید و به راحتی می توانید از دیگر سبک های دکوراسیون استفاده کنید و به آنچه می خواهید برسید.

برای مثال اگر دوست دارید فضای مدرن خانه خود را با محیطی آرام ترکیب کنید، می توانید از گیاهان آویزان، بافت های طبیعی، مبلمان مسی رنگ و قالیچه های ایرانی استفاده کنید. بله، boho به شما آزادی می دهد!

تحت عنوان

به هم ریختگی فضا را اینگونه درست کنید.

بوهو می خواهد محیطی دلپذیر و راحت را به ما ارائه دهد. اما می توانید از این ویژگی بوهو به گونه ای استفاده کنید که بتوانید فضا را شلوغ کنید. البته این مشکل کاملاً تقصیر شما نیست و بوهو جان فضا را کمی شلوغ می کند.

اما در نهایت این شما هستید که باید سبک بوهو را با مینیمال ترکیب کنید و از قفسه ها، کابینت ها و کشوها استفاده کنید تا همه چیز مرتب باشد.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.