افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پیش‌بینی درآمد ۷۶۶ میلیارد دلاری برای صنعت مبلمان جهانی؛ مبلمان اتاق نشیمن در بالا.

  • کد خبر : 197405
پیش‌بینی درآمد ۷۶۶ میلیارد دلاری برای صنعت مبلمان جهانی؛  مبلمان اتاق نشیمن در بالا.

بازار؛ گروه صنعتی: بازار جهانی مبلمان شامل دستگاه‌های مختلفی است که اغلب برای فعالیت‌های مختلف انسانی مانند نشستن، خوابیدن یا نگهداری اشیا طراحی شده‌اند. بنابراین مبلمان اساساً شامل عناصری مانند صندلی، میز، تخت، نیمکت، کابینت و غیره است. رکود صنعت مبلمان جهانی در سال 2023 و کاهش تقاضای اروپا در سال 2024 با این حال، […]

بازار؛ گروه صنعتی: بازار جهانی مبلمان شامل دستگاه‌های مختلفی است که اغلب برای فعالیت‌های مختلف انسانی مانند نشستن، خوابیدن یا نگهداری اشیا طراحی شده‌اند. بنابراین مبلمان اساساً شامل عناصری مانند صندلی، میز، تخت، نیمکت، کابینت و غیره است.

رکود صنعت مبلمان جهانی در سال 2023 و کاهش تقاضای اروپا در سال 2024

با این حال، طبق گزارش های جهانی منتشر شده، در سال 2023 صنعت مبلمان جهانی این بازار راکد بود، اما تخمین زده می شود که این بازار در سال های 2024 و 2025 به تدریج بهبود یابد. شایان ذکر است که طبق برآورد موسسه تحقیقاتی CSIL، در سال 2024 کاهش اعتماد مصرف کننده و تضعیف تقاضا برای مبلمان، به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی.

از سوی دیگر، طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط Statista، پیش بینی می شود که بازار مبلمان در سراسر جهان در سال 2024 درآمدی معادل 766.20 میلیارد دلار ایجاد کند.

سایت تحلیلی Statista: در میان بخش های مختلف بازار، بزرگترین مبلمان اتاق نشیمن است که ارزش آن در سال جاری 227.70 میلیارد دلار برآورد شده است.

نکته مهم دیگر این گزارش این است که بر اساس همین گزارش پیش بینی می شود بازار جهانی از سال 2024 تا 2028 سالانه بیش از 5 درصد رشد داشته باشد.

رشد تقاضا در بازار مبلمان چین

نکته قابل تامل در این گزارش این است که در میان بخش‌های مختلف بازار، بیشترین بخش مبلمان اتاق نشیمن است که ارزش آن در سال جاری 227.70 میلیارد دلار برآورد شده است. از سوی دیگر، هنگام مقایسه درآمدها در مقیاس جهانی، ایالات متحده با درآمد پیش بینی شده 253 میلیارد دلار در سال 2024 پیشتاز است. علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که بازار مبلمان در چین به دلیل شهرنشینی و افزایش تقاضا با افزایش تقاضا مواجه است. در درآمد قابل تصرف جمعیت آن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.