افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

یک کت سفید بپوشید و دیگران را شبیه ملکه ها کنید. یک لباس تابستانی و یک کت سفید!

  • کد خبر : 19736
یک کت سفید بپوشید و دیگران را شبیه ملکه ها کنید.  یک لباس تابستانی و یک کت سفید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار هر سال متعلق به روپوش سفید است، این روپوش همیشه در این فصول با استقبال باورنکردنی روبرو می شود. حال اگر سوالی دارید این ترند زیبا را چگونه علامت گذاری کنیم تا استایلی زیبا و شاد داشته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار هر سال متعلق به روپوش سفید است، این روپوش همیشه در این فصول با استقبال باورنکردنی روبرو می شود. حال اگر سوالی دارید این ترند زیبا را چگونه علامت گذاری کنیم تا استایلی زیبا و شاد داشته باشیم؟ باید بگویم در واقع استفاده از ترکیب رنگی مناسب با رنگ سفید به شما این امکان را می دهد که استایلی زیبا و جذاب برای خود بسازید. به طور کلی رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که با اکثر رنگ ها رابطه خوبی دارد و امکان ترکیب آنها وجود دارد. به طور کلی فراموش نکنید که برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست شدن رنگ مانتو با لباس های دیگر را بدانید چرا که مانتو بیشترین سهم را در ظاهر شدن دارد. ایرانی ها. زنان و هسته اصلی سبک ما را تشکیل می دهد. روپوش سفید به تنهایی یا به سبک تک رنگ می تواند کمی خسته کننده یا تکراری باشد، بنابراین به خصوص در انتخاب این روپوش به چرخه رنگ و اصول ترکیب آنها توجه کنید.

در فصل تابستان پوشیدن روپوش سفید با رنگ های کرم، آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه ای جلوه خاصی به استایل شما می بخشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با استایل های مختلف با کت سفید آشنا شوید.

ست روپوش سفید و سبز; بهاری سبز و شاد باشید

کت سفید یکی از مانتوهایی است که یکی از زیباترین ترکیب رنگ ها را با رنگ سبز زارا به ارمغان می آورد. از آنجایی که رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی است، می توانید از انواع رنگ های گرم و سرد برای ست کردن آن با شال و روسری استفاده کنید. پس می توانید شال یا حتی شلوار سبز را متناسب با این مانتو تابستانی بپوشید، البته اگر علاقه ای به انتخاب شلوار رنگی ندارید، بهتر است با استفاده از شال یا اکسسوری های جذاب، رنگ سبز را به تیپ خود اضافه کنید. همچنین بهتر است در انتخاب کفش به استایل خود نیز توجه کنید، به عنوان مثال اگر می خواهید استایلی روزانه و راحت داشته باشید می توانید کفش های کتانی سبز رنگ نیز بپوشید.

کت سفید

کت سفید

مانتو سفید و معجزه آبی; متفاوت لباس بپوش

همانطور که در قسمت قبل گفتیم کت سفید یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین لباس هاست که به دلیل خاصیت انعکاسی خوب در هوای گرم محبوبیت بیشتری دارد. بر اساس الگو، الگوی دوخت و تزیینات، مانتو سفید را می توان یک مانتو رسمی، رسمی یا غیر رسمی در نظر گرفت. اما جالب است بدانید که فرقی نمی کند تیپ کژوال یا حتی رسمی را انتخاب کنید، در هر صورت می توانید از رنگ آبی زغالی برای فیکس شدن کت خود استفاده کنید و معجزه زیبایی را در استایل خود احساس کنید.

کت سفید

کت سفید

ترکیب کت سفید و کرم؛ استایلی شیک و جذاب را تجربه کنید.

فراموش نکنید که می توانید شلوار جین یا پارچه را با کت سفید خود انتخاب کنید و این بستگی به استایل شما دارد. اگر کلاسیک لباس می پوشید و به استایل های رسمی علاقه دارید، بهتر است شلوار کرم رنگ بپوشید تا با کت سفید شما همخوانی داشته باشد و با یک شال کرم رنگ تیپ خود را کامل کنید. نکته مهم در این استایل استفاده از کرم های تیره و گرم یا همان کرم های روشن است زیرا کرم های روشن و سرد گزینه مناسبی برای ترکیب با کت سفید نخواهند بود.

کت سفید

کت سفید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.