افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

ارائه جدیدترین عطرهای زنانه خوش سلیقه; همیشه با این رایحه ها به یاد خواهید ماند!

  • کد خبر : 19715
ارائه جدیدترین عطرهای زنانه خوش سلیقه;  همیشه با این رایحه ها به یاد خواهید ماند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز عطر و ادکلن محصولاتی هستند که همه ما هر روز با آنها سر و کار داریم، اما آیا باید همیشه از جدیدترین و شیک ترین رایحه ها و برندها استفاده کنیم؟ ادکلن از اسانس یا اسانس، ترکیبات ادکلن، تثبیت کننده ها و نگهدارنده ها و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز عطر و ادکلن محصولاتی هستند که همه ما هر روز با آنها سر و کار داریم، اما آیا باید همیشه از جدیدترین و شیک ترین رایحه ها و برندها استفاده کنیم؟ ادکلن از اسانس یا اسانس، ترکیبات ادکلن، تثبیت کننده ها و نگهدارنده ها و الکل تشکیل شده است. جالب است بدانید که اسانس ها و روغن ها عموماً از طریق تقطیر گل ها، گیاهان، سبزیجات و گیاهان دارویی به دست می آیند. پس فراموش نکنید که میزان الکل موجود در عطرها عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت و قیمت عطرها است. همچنین غلظت و ماندگاری اسانس ها و ترکیبات معطر مورد استفاده در تولید عطرها متفاوت است و افزایش غلظت و درصد ترکیبات معطر در ماندگاری آنها تاثیر دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم چند رایحه فانتزی جدید را معرفی کنیم که شما را شیک نشان می دهد و در خاطره ها می ماند. عطرها به چند دسته به نام های عطر، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادکلن و عطر تقسیم می شوند.

تمامی انواع ذکر شده از نظر کیفیت و ماندگاری با یکدیگر تفاوت دارند، به عنوان مثال عطر ماندگارترین عطر را در بین انواع عطر دارد و معمولاً بیش از 8 ساعت رایحه مطبوعی را بر روی لباس یا بدن متصاعد می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چهار رایحه منحصر به فرد زنانه را در اختیار شما قرار دهیم.

عطر شیک

باکارات روژ; گرم و شیرین

عطر Baccarat Rouge 540 در سال 2015 توسط Mission Francis Kurkjan طراحی شد. یکی از ویژگی های قابل توجه این عطر، تک جنسیت بودن آن است، به این معنی که هم خانم ها و هم آقایان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از آن استفاده کنند. گروه رایحه ای در نظر گرفته شده برای ادوپرفیوم Extract Baccarat رز، شرقی و گلی است که در هنگام استفاده حس خاص و جذابی را در فرد ایجاد می کند.

عطر شیک

عطر شیک

پوند؛ گرم و وانیل

عطر زنانه آزاد از آن دسته عطرهایی است که بوی ملایمی دارد و به طور کلی می توان گفت که با هر نوع طعمی سازگار است. این ادکلن دارای رایحه ای ملایم و شیرین شرقی است و توسط دو عطرساز معروف به نام های Carlos Benaim و Anne Flipo در سال 2019 ساخته و با برند Yves Saint Laurent به بازار عرضه شده است. نت های ابتدایی این عطر را می توان ماندارین، اسطوخودوس، شاه توت و جوز هندی نامید و نت های میانی و پایانی آن یاس، اسطوخودوس و پرتقال، وانیل ماداگاسکار، سرو، عنبر و مشک است.

عطر شیک

عطر شیک

کوکو مادمازل شانل; نرم و شیرین

عطر Coco Mademoiselle Chanel یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات برند فرانسوی شانل است. این عطر در سال 2001 به بازار عرضه شد و در همان زمان طرفداران زیادی پیدا کرد که این عطر را به یکی از لذت بخش ترین و معروف ترین عطرهای زنانه تبدیل کرد. دلیل محبوبیت عطر کوکو شانل را می توان کیفیت بالای آن دانست، جالب است بدانید که گابریل شانل فرانسوی خالق برند کوکو شانل بوده است. نت های این عطر می تواند ترنج، پرتقال، گریپ فروت، سرخالو، گل رز، یاس، مشک، وانیل، نعناع هندی، وتیور باشد.

chanel_perfume_coco_m_1679516185_136ae648_progressive

عطر شیک

پمپ صدفی ویکتوریا سیکرت; شیرین و تازه

عطر ادکلن ویکتوریا سیکرت که توسط آدریانا مدینا و همکارانش در سال 2010 ساخته شد، دارای رایحه ای شاداب و شیرین است که در ترکیبات آن از میوه گل ساعتی، گل صد تومانی و گریپ فروت می آید، این عطر در روزهای گرم و طولانی تابستان قابل استفاده است. یک انتخاب بسیار خوب سال ها از عرضه عطر ویکتوریا سیکرت بمب شل می گذرد، اما جالب است بدانید که هنوز هم به عنوان بمبی از رایحه مرکبات و میوه همه را تحت تاثیر قرار می دهد و به وجد می آورد. عطری که در ذات خود ملکه ای قدرتمند دارد.

عطر شیک

عطر شیک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.