افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

با زیباترین فرودگاه های جهان آشنا شوید

  • کد خبر : 19712
با زیباترین فرودگاه های جهان آشنا شوید

فرودگاه بیش از یک مرکز حمل و نقل است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد. هر پروازی که در فرودگاه انجام می شود، تعداد مسافران یا افرادی که برای خداحافظی یا خوشامدگویی به فرودگاه می روند، چندین ساعت را در اتاق های انتظار و ترمینال های فرودگاه می گذرانند. خوشبختانه فرودگاه های سراسر جهان […]

فرودگاه بیش از یک مرکز حمل و نقل است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد. هر پروازی که در فرودگاه انجام می شود، تعداد مسافران یا افرادی که برای خداحافظی یا خوشامدگویی به فرودگاه می روند، چندین ساعت را در اتاق های انتظار و ترمینال های فرودگاه می گذرانند. خوشبختانه فرودگاه های سراسر جهان در حال مدرن شدن هستند و با طراحی و معماری هنرمندانه نمای بیرونی و داخلی فرودگاه علاوه بر حمایت از اقتصاد کشور خود، محیطی جذاب و شگفت انگیز را برای مهمانان خود ایجاد می کنند تا در طول اقامت شما احساس آرامش کنند. . در فرودگاه. در این مقاله از مجله گردشگری Fly Today به برخی از زیباترین فرودگاه های جهان اشاره می کنیم.

ارزان ترین بلیط هواپیما را بخرید

فرودگاه بین المللی پکن

فرودگاه بین المللی پکن مانند تمام نقاط چین قبل از جام جهانی فرودگاهی مدرن بود. اما قبل از بازی های المپیک تابستانی 2008، مقامات فرودگاه بین المللی پکن ترمینال 3 را اضافه کردند که یکی از بزرگترین ترمینال ها در بین فرودگاه های جهان است. این موضوع باعث شد تا فرودگاه بین المللی پکن در فهرست زیباترین فرودگاه های جهان در رتبه اول قرار گیرد. این فرودگاه که توسط شرکت معماری Foster+Partners طراحی شده است، مانند اژدهایی از آسمان با رنگ‌های قرمز و زرد، که رنگ‌های سنتی چین هستند، به نظر می‌رسد.

قیمت بلیط هواپیما پکن

لیست هتل های پکن

فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک

فرودگاه بین المللی جان اف کندی بیش از یک فرودگاه، یکی از مکان های محبوب و منحصر به فرد برای فیلم های هالیوودی است. ترمینال 5 جان اف کندی یکی از زیباترین قسمت های این فرودگاه به حساب می آید. این ترمینال به شکل بال مرغان ساخته شده و معماری منحصر به فردی دارد. طراحی این ساختمان توسط Eero Saarinen، معمار فنلاندی-آمریکایی در سال 1962 انجام شده است.

زیباترین فرودگاه های جهان.

قیمت بلیط هواپیما نیویورک

لیست هتل های نیویورک

فرودگاه بین المللی دبی

فرودگاه بین المللی دبی این فرودگاه با ظرفیت 160 میلیون مسافر و 12 میلیون تن بار در سال بزرگترین فرودگاه جهان است. این فرودگاه در سال 2010 افتتاح شد و با بهره برداری کامل در سال های اخیر و امکانات فوق العاده شیک به یکی از مجلل ترین فرودگاه های جهان تبدیل شده است.

زیباترین فرودگاه های جهان.

قیمت بلیط پرواز دبی

لیست هتل های دبی

فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید

فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید در سال 1931 تاسیس شد و در سال 2006 بازسازی شد. باراخاس بزرگترین فرودگاه اسپانیا است که به بیش از 50 میلیون مسافر خدمات رسانی می کند. ترمینال 4 این فرودگاه معماری شگفت انگیزی دارد و یکی از ویژگی های متمایز آن ستون های فولادی و رنگی برای پشتیبانی از سقف بامبو است. جالب است بدانید برای روشنایی این فرودگاه از نور طبیعی حداکثر استفاده شده است. استفاده از چوب، فلز و نور طبیعی باعث شده تا این فرودگاه عنوان زیباترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص دهد.

بهترین فرودگاه های دنیا

قیمت بلیط هواپیما مادرید

لیست هتل های مادرید

فرودگاه چانگی سنگاپور

به گفته بسیاری از معماران و طراحان داخلی، فرودگاه چانگی سنگاپور زیباترین فرودگاه جهان محسوب می شود. این فرودگاه دارای معماری و طراحی منحصربفردی است که در سال 1379 ساخته شده است.از نکات و زیبایی های قابل توجه فرودگاه چنگی استفاده از گیاهان طبیعی می باشد به علاوه سقف شیشه ای این فرودگاه امکان ورود نور طبیعی به فرودگاه را فراهم می کند. داخلی و دمای فرودگاه توسط سنسورهای مخصوص کنترل می شود.

بهترین فرودگاه دنیا.

قیمت بلیط هواپیما سنگاپور

لیست هتل های سنگاپور

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ یکی از زیباترین فرودگاه های جهان است. فرودگاه هنگ کنگ نماد شهر هنگ کنگ است. در واقع می توان گفت پس از فرود هواپیما وارد یک هنگ کنگ کوچک می شوید. طراحی های مدرن، نورپردازی و امکانات عجیب این نقطه را به یکی از بهترین فرودگاه های جهان تبدیل کرده است.

اما اگر معماری و تکنولوژی را رها کنیم به تفریحات این فرودگاه می رسیم. این فرودگاه دارای یک زمین گلف فوق العاده است. زمین گلف فرودگاه بین المللی هنگ کنگ که مطابق با استانداردهای انجمن گلف ایالات متحده ساخته شده است، هر گلفبازی را شگفت زده خواهد کرد. اگر همیشه دوست داشتید گلف بازی کنید اما هرگز این فرصت را نداشتید، فرودگاه بین المللی هنگ کنگ بهترین مکان برای شروع به عنوان یکی از مجلل ترین فرودگاه های جهان است.

زیباترین و مجلل ترین فرودگاه های جهان

فرودگاه منارا، مراکش

فرودگاه منارا بیش از یک فرودگاه، یک قطعه معماری زیبا است. این فرودگاه بسیار مجلل ترکیبی از دو سبک معماری سنتی و معاصر است. شاید منارا زیباترین فرودگاه جهان نباشد، اما طراحی داخلی و خارجی آن همه ناظران را به خود جذب می کند. فرودگاه منارا علاوه بر معماری و زیبایی نقطه اتصال مهم اروپا، شمال آفریقا و بسیاری از کشورها است و از این نظر با بزرگترین فرودگاه جهان رقابت می کند.

بهترین فرودگاه های دنیا

فرودگاه بین المللی دنور

فرودگاه بین المللی دنور یکی از بهترین فرودگاه های جهان و بزرگترین سازه دهانه روی این سیاره است! سقف و نمای بیرونی این فرودگاه ساختاری شبیه چادر دارد. البته فضای داخلی فرودگاه دنور بیش از هر چیز به خاطر نقاشی های دیواری اش معروف است. دو مورد از جالب ترین این نقاشی ها در سال 1995 توسط یک هنرمند محلی کشیده شد. این نقاشی ها مفاهیم جالبی مانند تئوری های توطئه در میان سیاستمداران و همچنین نظم نوین جهانی را نشان می دهند.

فرودگاه دنور

فرودگاه بین المللی اینچئون

فرودگاه بین المللی کره جنوبی شاید زیباترین فرودگاه جهان نباشد، اما به جرات می توان گفت که یکی از شلوغ ترین فرودگاه های روی کره زمین است. اینچئون زیبا، بزرگ و پر از ترافیک است. این فرودگاه مجلل دارای امکانات فوق العاده و همچنین زیبایی است. مسافران فرودگاه بین المللی اینچئون می توانند به خرید بروند، در رستوران های معروف غذا بخورند، گلف بازی کنند، از باغ های سرپوشیده لذت ببرند و مهمتر از همه، دوش آب گرم بگیرند. این امکانات منحصر به فرد در کنار معماری، اینچئون را به یکی از بهترین فرودگاه های جهان برای مسافران تبدیل کرده است.

زیباترین فرودگاه های جهان.

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی، بمبئی

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی به عنوان بهترین فرودگاه جهان از نظر وسعت و مساحت در سال 2019 از سوی شورای بین المللی فرودگاه ها انتخاب شده است. اما اندازه و مساحت تنها ویژگی فرودگاه چاتراپاتی نیست. چاتراپاتی یکی از زیباترین فرودگاه های جهان است. سقف و سایبان های این فرودگاه از پرهای طاووس پرنده ملی هند الهام گرفته شده و جلوه فوق العاده ای به ساختمان بخشیده است. فقط نگاه کردن به سقف این مکان کافی است تا احساس کنید در زیباترین فرودگاه جهان هستید.

فرودگاه بین المللی شیواجی

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه کانادا است. پیوسرن یکی از بهترین فرودگاه های جهان است و علاوه بر وسعت، معماری زیبا و امکانات فوق العاده ای نیز دارد. تجربه یک سفر طولانی و حتی انتظار در فرودگاه کانادا می تواند سرگرم کننده باشد. می توانید از معروف ترین برندهای دنیا خرید کنید، غذاهای خوشمزه بخورید و از تفریحات فراوان در این فرودگاه لذت ببرید.

فرودگاه تورنتو

فرودگاه بین المللی دوحه حمد

فرودگاه بین المللی حمد یکی از مجلل ترین فرودگاه های جهان است. این فرودگاه عنوان بهترین فرودگاه خاورمیانه و بهترین کارکنان فرودگاه خاورمیانه را دارد. اگر یکی از آنها را می خواهید بهترین فرودگاه های قطر و با یک پرواز کوتاه دنیا را تجربه کنید، فرودگاه بین المللی حمد بهترین گزینه است.

فرودگاه دوحه

زیباترین فرودگاه دنیا کجاست؟

فرودگاه ها هرگز یک توقف دائمی نیستند. هیچ کس برای دیدن فرودگاه سفر نمی کند. در واقع فرودگاه آخرین چیزی است که در سفر می تواند توجه ما را به خود جلب کند. اما معماری شگفت انگیز و امکانات رفاهی مجلل برخی از فرودگاه ها به آنها کمک کرده تا در لیست زیباترین فرودگاه های جهان قرار گیرند، امکانات استثنایی مانند باغ های داخلی، مناطق خرید، اسپا، زمین های گلف و سالن های سینما باعث شده تا این فرودگاه ها از یک نقطه توقف کوتاه برای تبدیل شدن به مکانی برای دیدن، کاوش و تجربه. بررسی این لیست و توجه بیشتر به فرودگاه هایی که از آن ها پیاده یا سوار می شویم، می تواند اولین یا آخرین تصویر ما از مقصد را تغییر دهد.

به سفرهای خود فکر کنید، فکر می کنید زیباترین فرودگاهی که به آن سفر کرده اید چه بوده است؟

سوالات متداول در مورد زیباترین فرودگاه های جهان

زیباترین فرودگاه جهان در سال 2023 کدام است؟

فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان زیباترین فرودگاه جهان در سال 2023 انتخاب شده است. فرودگاه حمد دوحه و فرودگاه هاندا ژاپن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

لوکس ترین فرودگاه جهان کدام است؟

در حال حاضر فرودگاه بین المللی حمد دوحه به دلیل امکانات و معماری به عنوان مجلل ترین فرودگاه جهان فعالیت می کند.

بزرگترین فرودگاه جهان کدام است؟

در حال حاضر فرودگاه بین المللی شاه فهد عربستان سعودی از نظر مساحت بزرگترین فرودگاه جهان است.

مقاله زیباترین فرودگاه های جهان را برای اولین بار در مجله گردشگری بخوانید. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.