افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ساعت های هوشمند Moto Watch 200 و Moto Watch 70 معرفی شدند

  • کد خبر : 19706
ساعت های هوشمند Moto Watch 200 و Moto Watch 70 معرفی شدند

موتورولا سری ساعت های هوشمند خود را با عرضه دو محصول به روز کرده است، Moto Watch 70 و Moto Watch 200. اولی یک ساعت هوشمند پایه است که بر روی ویژگی های معمول ردیابی سلامت و تناسب اندام تمرکز دارد، در حالی که دومی شامل سایر ویژگی های برتر مانند AMOLED است. صفحه نمایش […]

موتورولا سری ساعت های هوشمند خود را با عرضه دو محصول به روز کرده است، Moto Watch 70 و Moto Watch 200. اولی یک ساعت هوشمند پایه است که بر روی ویژگی های معمول ردیابی سلامت و تناسب اندام تمرکز دارد، در حالی که دومی شامل سایر ویژگی های برتر مانند AMOLED است. صفحه نمایش و بلوتوث تاک. موتورولا هنوز قیمت و زمان عرضه این ساعت ها را اعلام نکرده است، اما همانطور که وب سایت رسمی این شرکت می گوید، هر دو ساعت به زودی در لیست قرار خواهند گرفت. با ما در DJ باشید.

ساعت موتور سیکلت 200
(ساعت موتو 200)

Moto Watch 200 دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED است که در یک قاب آلومینیومی 45 میلی متری قرار گرفته است. این ساعت هوشمند در برابر فشار 5 اتمسفر آب مقاوم بوده و مجهز به سنسور ضربان قلب، اکسیژن سنج خون، شتاب سنج و ارتفاع سنج می باشد. در ردیابی حرکات ورزشی، بیش از 28 حرکت مختلف پشتیبانی می شود و GPS داخلی نیز این ساعت هوشمند را قادر می سازد تا تمامی فعالیت ها را بدون توجه به گوشی ردیابی کند. Moto Watch 200 می‌تواند داده‌های شما را با سرویس‌های Google Fit و Strava همگام‌سازی کند.

ساعت موتور سیکلت 200

موتو واچ 200 از سیستم عامل اختصاصی موتو واچ استفاده می کند و به میکروفون و بلندگوی داخلی برای تماس های صوتی مجهز شده است. یک باتری 355 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این ساعت را بر عهده دارد که به گفته موتورولا با استفاده معمولی می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. Moto Watch 200 از طریق بلوتوث 5.3 LE با گوشی جفت می شود و همچنین دارای سیستم تشخیص سقوط است.

این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی و طلایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ساعت موتور 70
(ساعت موتو 70)

Moto Watch 70 دارای صفحه نمایش LCD خمیده 1.69 اینچی و قاب آلیاژ روی 43 میلی متری است. این ساعت هوشمند توانسته است استاندارد IP67 را در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کسب کند و دارای نمایشگر ضربان قلب و سنسور دما می باشد. تمامی ویژگی های ردیابی خواب و حرکات ورزشی واچ 200 نیز توسط این مدل پشتیبانی می شود و بیش از 100 صفحه ساعت مختلف نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

ساعت موتور 70

این ساعت هوشمند از طریق اتصال بلوتوث 5.0 LE با تلفن همراه جفت می شود و از سیستم عامل اختصاصی موتو واچ موتورولا استفاده می کند. یک باتری 355 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد که در استفاده معمولی می تواند 10 روز دوام بیاورد. Moto Watch 70 فقط در رنگ مشکی موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.