افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با بالاترین رتبه IP رونمایی شد

  • کد خبر : 19700
گوشی مقاوم نوکیا XR21 با بالاترین رتبه IP رونمایی شد

نوکیا سرانجام وارد عرصه تولید گوشی های مقاوم و بادوام شد و امروز اولین گوشی هوشمند بادوام خود را با نام «Nokia XR21» معرفی کرد. این گوشی دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810H برای مقاومت بدنه است و برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز گواهی IP69K که بالاترین گواهی IP می باشد را […]

نوکیا سرانجام وارد عرصه تولید گوشی های مقاوم و بادوام شد و امروز اولین گوشی هوشمند بادوام خود را با نام «Nokia XR21» معرفی کرد. این گوشی دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810H برای مقاومت بدنه است و برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز گواهی IP69K که بالاترین گواهی IP می باشد را اخذ کرده است. در واقع حروف “9K” در انتهای این گواهی استاندارد نشان می دهد که نوکیا XR21 می تواند در برابر پاشش آب در دمای بالا و فشار بالا و از نزدیک مقاومت کند.

نوکیا xr21

نمایشگر نوکیا XR21 از قوی ترین شیشه محافظ Corning یعنی Gorilla Glass Victus استفاده می کند. این شیشه مقاوم از صفحه نمایش 6.49 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز محافظت می کند.همچنین می توانید با دستکش و دست خیس با صفحه نمایش لمسی Nokia XR21 کار کنید.

نوکیا xr21

نوکیا از تراشه اسنپدراگون 695 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای پردازش اطلاعات در این گوشی مقاوم استفاده کرده است. در پشت بدنه، دو دوربین دوگانه وجود دارد که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور کمکی یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. در جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 در داخل حفره صفحه نمایش وجود دارد.

نوکیا xr21

نوکیا XR21 از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تغذیه می کند، اما متأسفانه با سیستم عامل قدیمی اندروید 12 خارج از جعبه عرضه می شود. با این حال، خبر خوب این است که نوکیا قول داده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه چهار ساله و همچنین سه به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم عامل اندروید برای این گوشی ارائه شود.

نوکیا xr21

این گوشی مقاوم در رنگ های مشکی و سبز و با قیمت 499 پوند (حدود 625 دلار) عرضه خواهد شد. این گوشی قرار است در اوایل ماه ژوئن در بریتانیا به فروش برسد، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه بین المللی آن وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.