افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

این دزد به هیچ ماشینی رحم نکرد / موریانه تهران را بشناسید

  • کد خبر : 196878
این دزد به هیچ ماشینی رحم نکرد / موریانه تهران را بشناسید

به گزارش رکنا؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” تا دستگیری یک نفر دزد باتجربه وی خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به شکایت چند تن از اهالی شهر ری مبنی بر سرقت فضای داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و پلیسی این فرماندهی برای دستگیری متهم یا متهم اقداماتی انجام دادند. این افسر پلیس گفت: تحقیقات ادامه […]

به گزارش رکنا؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” تا دستگیری یک نفر دزد باتجربه وی خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به شکایت چند تن از اهالی شهر ری مبنی بر سرقت فضای داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و پلیسی این فرماندهی برای دستگیری متهم یا متهم اقداماتی انجام دادند.

این افسر پلیس گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با همکاری مالباختگان این پرونده ها مشخصات و شیوه های سرقت یکی از سارقان حرفه ای با سابقه لوازم داخلی خودرو شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری وی انجام شد.

وی گفت: با سرنخ های به دست آمده ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و با هماهنگی مقامات قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: وی در بازجویی های انجام شده از متهم به 30 فقره سرقت اعتراف کرد و گفت هر بار که از زندان آزاد می شد به فعالیت مجرمانه خود بازگشته و داخل خودرو را سرقت می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سارق مذکور پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد، گفت: بنا به دستور مقام قضایی این مجرم روانه زندان شد.

وی در پایان با بیان اینکه سرقت موجب ناامنی در جامعه می شود اظهار داشت: توجه به هشدارها و توصیه های پلیس و رعایت نکات ایمنی مردم از وقوع بسیاری از سرقت ها جلوگیری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.