افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

سامانه ثبت نام اعتبار 20 میلیون تومانی برای متقاضیان افتتاح شد

  • کد خبر : 196864
سامانه ثبت نام اعتبار 20 میلیون تومانی برای متقاضیان افتتاح شد

به گزارش بازار، طرح عید تا عید با هدف افزایش تقاضا در بازار به مناسبت عید نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی برگزار می شود. . اصناف ایران با اصل مشتری مداری و توجه ویژه به ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و […]

به گزارش بازار، طرح عید تا عید با هدف افزایش تقاضا در بازار به مناسبت عید نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی برگزار می شود. . اصناف ایران با اصل مشتری مداری و توجه ویژه به ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین احترام به مشتری و پاسخگویی پس از فروش اتحادیه ها از امروز شروع به کار کردند.

بر این اساس در طرح فروش فوق العاده «عید تا عید» مبلغ 20 میلیون تومان برای خرید اعتباری در نظر گرفته شده است و عموم مردم می توانند بر اساس ارزیابی اولیه بانک مذکور و بدون ارائه از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح استفاده کنند. ضمانت یا ضامن ملی برای خرید کالای مورد نیاز خود در اسفند ماه سال جاری و پرداخت وجه آن در اردیبهشت ماه سال آینده.

متقاضیان می توانند برای دریافت ۲۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید کالا به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing معرفی شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

پرداخت اقساط تا پایان 14 اردیبهشت ماه سال آینده بدون بهره است و برای لوازمی که مدت بازپرداخت بیشتری دارند، می توان با اعتبار از یکی از بانک ها خرید کرد و اقساط از حساب بانکی آنها کسر می شود. .

طبق اعلام وزارت حراست، در این طرح کلیه تخفیفات به حساب خریدار واریز و مابقی مبلغ به صورت اقساطی کسر خواهد شد.

در حال حاضر 20 هزار اتحادیه در این طرح شرکت کرده اند که به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.