افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

برترین دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی معرفی شدند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 196780
برترین دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی معرفی شدند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا البرزی امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت بهداشت اظهار داشت: از ۲۲۰ هزار دانشجوی پزشکی کشور ۱۸ هزار نفر شاهد و ایثارگر هستند. دانش آموزان. آنها در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند و در واقع 8 تا 9 درصد جامعه هدف […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا البرزی امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت بهداشت اظهار داشت: از ۲۲۰ هزار دانشجوی پزشکی کشور ۱۸ هزار نفر شاهد و ایثارگر هستند. دانش آموزان. آنها در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند و در واقع 8 تا 9 درصد جامعه هدف را تشکیل می دهند.

مدیرکل امور شاهد و طایفه وزارت بهداشت درباره وضعیت تحصیلی دانشجویان شهید و ایثارگر گروه علوم پزشکی گفت: وضعیت 22.6 درصد دانشجویان عالی، وضعیت 66 درصد مساعد و وضعیت 3.7 درصد وخیم است و این افراد فرزندان جراح مغز و اعصاب هستند و جانبازانی نیز هستند که به دلیل کهولت سن در خانواده خود با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: طرح دانشجویی همیار به عنوان مکمل طرح هیئت علمی مشاور برای دانشجویان شهید و ایثارگر پزشکی اجرا می شود تا از نقاط قوت دانشجویان موفق برای دانشجویان ضعیف تر استفاده شود.

البرازی تصریح کرد: به منظور آمادگی برای آزمون های جامع علوم پایه و پیش تمرینی، برنامه ریزی با حمایت دانشگاه هوشمند علوم پزشکی انجام شد و تمامی دانشجویان اعم از دانشجویان شهید و ایثارگر در این برنامه.

وی از برگزاری جشنواره آموزشی برتر در شهید و ایثارگر خبر داد و گفت: این جشنواره در روزهای 24 و 25 بهمن ماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می شود و از 110 نفر از دانشجویان برتر شهید و ایثارگر تجلیل می شود. . همچنین اردوهای راهیان نور و پیشرفت نیز برای این دانش آموزان برگزار می شود.

مدیرکل امور شهادت و ایثارگری وزارت بهداشت یادآور شد: 450 دانش آموز واجد شرایط به جشنواره ملی ایثار معرفی شده اند که در نهایت 16 نفر از این دانش آموزان برگزیده می شوند. از این تعداد 10 دانش آموز واجد شرایط استعداد درخشان وزارت بهداشت هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.