افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

63 پروژه دهه فجر در شهرهای صنعتی استان سمنان افتتاح می شود

  • کد خبر : 196707
63 پروژه دهه فجر در شهرهای صنعتی استان سمنان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا باقری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار داشت: این طرح ها تا پایان سال جاری در شهرها و نواحی صنعتی کل استان سمنان به بهره برداری می رسد. پایان دهه مبارک فجر و افزود: از این تعداد 48 پروژه در حوزه عمرانی است […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا باقری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار داشت: این طرح ها تا پایان سال جاری در شهرها و نواحی صنعتی کل استان سمنان به بهره برداری می رسد. پایان دهه مبارک فجر

و افزود: از این تعداد 48 پروژه در حوزه عمرانی است که با اعتباری بالغ بر 1453 میلیارد ریال در حال حاضر تکمیل و آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: این پروژه های عمرانی شامل اقدامات و پروژه های زیربنایی شهرستان ها و نواحی صنعتی استان سمنان شامل حوزه های بازگشایی راه، جدول گذاری و آسفالت، خدمات آب، برق و گاز است که آماده بهره برداری بود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان، تقاطع بدون درجه‌بندی ورودی شهرک صنعتی سمنان مهم‌ترین پروژه عمرانی است که این شرکت می‌تواند به مناسبت دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح کند که فردا 15 سال آینده افتتاح می‌شود. با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به طور رسمی افتتاح شد.

باقری بیان کرد: همچنین 15 واحد صنعتی در شهرستان های صنعتی استان سمنان به مناسبت آغاز انقلاب آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی گفت: 24.37 میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری انجام شده برای تکمیل این واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی سمنان بی آبی را مهمترین دغدغه شرکت شهرک های صنعتی سمنان برای فعالیت واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: مرکز فعالیت ها و برنامه های شرکت شهرک های صنعتی سمنان تامین آب است.

۴۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.