افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

اولین نگاه به Redmi A3. بهبودهایی که می تواند ارزش خرید را چند برابر کند

  • کد خبر : 196531
اولین نگاه به Redmi A3.  بهبودهایی که می تواند ارزش خرید را چند برابر کند

سری Redmi A مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمندی است که شیائومی به بازار می آورد و این سری با عرضه مدل های جدید در آینده متنوع تر و گسترده تر از قبل خواهد شد. با توجه به عکس های منتشر شده توسط یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل، جدیدترین گوشی این […]


سری Redmi A مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمندی است که شیائومی به بازار می آورد و این سری با عرضه مدل های جدید در آینده متنوع تر و گسترده تر از قبل خواهد شد. با توجه به عکس های منتشر شده توسط یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل، جدیدترین گوشی این سری با نام Redmi A3 (Redmi A3) به زودی با صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی عرضه خواهد شد و طیف گسترده ای قابل دریافت خواهد بود. . از خریداران با دی جی همراه باشید.

برای مقایسه، Redmi A1 و A2 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی بودند. حالا ردمی A3 علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر، اولین گوشی از این سری خواهد بود که نرخ تازه سازی بالایی را ارائه می دهد. اگرچه نرخ رفرش صفحه نمایش این گوشی تنها 90 هرتز است و نمی تواند با مدل های رده بالای بازار رقابت کند، اما به یاد داشته باشید که گوشی های این سری با قیمت بسیار مقرون به صرفه و به عنوان مثال پایه عرضه می شوند. از Redmi A2 در زمان عرضه آن. فقط حدود 75 دلار یا 70 یورو قیمت دارد! بنابراین مشاهده نرخ نوسازی 90 هرتز در محصولی در این بازه قیمتی می تواند بسیار جذاب باشد.

علاوه بر این، Redmi A2 دارای پیکربندی تک حافظه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بود، در حالی که مدل پیشرفته تری به نام Redmi A2 Plus با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. اما اکنون شیائومی بهبودهایی را در این بخش انجام خواهد داد و Redmi A3 را با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. البته این مدل احتمالاً پیشرفته ترین مدل Redmi A3 خواهد بود و احتمالاً نسخه های دیگری با حافظه رم و حافظه داخلی کمتر نیز عرضه خواهند شد.

Redmi A2
طراحی Redmi A2 بسیار ساده و شبیه به Redmi A1 بود.

طراحی Redmi A1 نسبتا ساده بود و سری A2 نیز همان طراحی را تکرار می کرد. اما همه چیز برای Redmi A3 متفاوت است و این گوشی با برآمدگی دوربین چشمگیر که به نظر می رسد اندازه ای برابر با Xiaomi 13 Ultra دارد، ظاهر بسیار متفاوتی خواهد داشت. البته اینطور نیست که دوربین آن به خوبی Xiaomi 13 Ultra باشد. دو مدل قبلی این سری دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با سنسورهای کمکی برای تشخیص عمق بودند. مدل جدید ممکن است بهبود جزئی را در این بخش نیز ارائه دهد، اگرچه نمی توان با اطمینان گفت که پیشرفت در صفحه نمایش و فضای ذخیره سازی مطمئناً قیمت را افزایش داده و احتمالاً جایی برای بهبود دوربین باقی نگذاشته است.

در حال حاضر، این تنها اطلاعاتی است که در مورد Redmi A3 داریم. اما مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به رونمایی رسمی، جزئیات بیشتری را فاش خواهیم کرد و مطمئناً آنها را از طریق وب‌سایت DJI با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.